غلامرضا رفیعی در واکنش به اتهامات اردنی‌ها به تیم ملی فوتبال بانوان ایران، گفت: از اردن به AFC شکایت خواهیم کرد و به دنبال اعاده حیثیت تیم ملی ایران هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از شکست تیم ملی فوتبال زنان اردن در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های زنان آسیا در مهر سال جاری مقابل تیم ایران و صعود ملی پوشان ایرانی به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا، حال فدراسیون فوتبال اردن در اقدامی توهین‌آمیز و به دور از رعایت اخلاق در فضای مجازی اقدام به انتشار نامه‌ای کرد که در آن از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار تحقیق در خصوص جنسیت بازیکنان زن ایرانی شد.

شاهزاده علی بن حسین رئیس فدراسیون فوتبال اردن در توئیتی نوشت: «کنفدراسیون فوتبال آسیا باید در این زمینه تحقیق و تفحص کند. ما از کمیته پزشکان مستقل AFC می‌خواهیم که تحقیق شفاف و واضحی درباره این بازیکن ایران و دیگر بازیکنان این تیم داشته باشد به ویژه اینکه تیم ملی فوتبال زنان ایران سابقه چنین رفتارهایی را دارد».

غلامرضا رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که واکنش فدراسیون فوتبال درباره اتهاماتی که فدراسیون فوتبال اردن به تیم ملی زنان ایران زده است چیست؟ گفت: با توجه به اینکه موضوع توسط فدراسیون اردن از طریق انتشار نامه‌ای در فضای مجازی منتشر شده و حاوی مطالب و اظهاراتی است که قویاً مورد اعتراض فدراسیون فوتبال ایران می‌باشد، لذا در حال تدارک مقدمات مربوط به طرح شکایت در رکن قضایی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC هستیم.

وی افزود: از نظر ما اتهاماتی که زده شد کذب و افترا بوده و از حیثیت و اعتبار فوتبال بانوان و فوتبالیست های خوب خودمان دفاع خواهیم کرد. بزودی شکایت وکلای ما در AFC ثبت خواهد شد و حتی تقاضای برگزاری جلسه رسیدگی خواهیم کرد. رقبای تیم ملی فوتبال بانوان ما بدانند که بزودی در مقابل درخشش بانوان فوتبالیست ما نه در آسیا و اقیانوسیه بلکه در رقابتهای جهانی کرنش خواهند کرد.

رفیعی در پایان گفت: اندکی صبر نشان خواهد داد که تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مستطیل سبز شگفتی های بیشتری را خلق خواهد کرد و در جایگاه شایسته ای در رنکینگ قاره ای و جهانی قرار خواهد گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.