سردار آزمون مهاجم تیم ملی کشورمان از برتری تیمش مقابل سوریه ابرازی خرسندی کرد و گفت، شاگردان اسکوچیچ دیدارهای بعدی در مرحله انتخابی جام جهانی را تشریفاتی نمی‌بینند.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی کشورمان از برتری تیمش مقابل سوریه ابرازی خرسندی کرد و گفت، شاگردان اسکوچیچ دیدارهای بعدی در مرحله انتخابی جام جهانی را تشریفاتی نمی‌بینند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار آزمون که به‌عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم‌های ملی سوریه و ایران انتخاب شد، در نشست خبری پس از این مسابقه اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و آنچه ما و کادر فنی می‌خواستیم را به خوبی انجام دادیم. سه امتیاز این مسابقه برای ما بسیار مهم بود و خیال‌مان برای صعود به جام جهانی خیلی راحت شد.

وی ادامه داد: البته بازی‌های آینده را تشریفاتی نمی‌بینیم و صد درصد با تمام قوا به زمین خواهیم رفت. به مردم عزیز ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم دل‌شان شاد باشد.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: تنها چیزی که برای ما اهمیت دارد، پیروزی تیم ملی ایران است. وظیفه ما بازیکنان این است که با تمام قوا وارد زمین شویم و این سه امتیاز را هم به مردم عزیز ایران تقدیم می‌کنیم.

آزمون درباره اینکه تیم ملی با سه امتیاز دیگر از چهار بازی باقیمانده به جام جهانی صعود خواهد کرد و چه احساسی از این موفقیت دارد، اظهار داشت: فکر می‌کردم یک امتیاز دیگر برای صعود می‌خواهیم! البته همانطور که گفتم، حتی اگر بازی بعدی را هم پیروز شویم، در سایر بازی‌ها نیز با تمام انرژی وارد زمین می‌شویم. وظیفه ما این است که دل مردم‌مان را شاد کنیم. ما ۹۰ دقیقه بازی می‌کنیم و وظیفه داریم کاری کنیم که مردم ۹۰ دقیقه از فوتبال لذت ببرند.

وی در خاتمه تصریح کرد: درباره صعود به جام جهانی هم، این حس دیگری است و امیدوارم این بار از مرحله گروهی صعود کنیم. این توان را داریم و بازیکنان جوان خیلی باتجربه‌ای داریم که می‌توانند مقابل تیم‌های بزرگ بازی کنند. چه من با تیم ملی در جام جهانی باشم یا نباشم، بازیکنان دیگری هستند که خیلی تأثیر گذارند و می‌توانند نتایج را عوض کنند و به دنیا نشان بدهند چه استعدادی دارند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۲ )