بازیکن سابق تیم ملی مصر و باشگاه الزمالک معتقد است که کارلوس کی‌روش مربی خوبی است اما در بین مربیان درجه دو فوتبال جهان قرار دارد.

بازیکن سابق تیم ملی مصر و باشگاه الزمالک معتقد است که کارلوس کی‌روش مربی خوبی است اما در بین مربیان درجه دو فوتبال جهان قرار دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، عفت نصار بازیکن سابق تیم ملی مصر و باشگاه الزمالک در گفت‌و‌گو با تلویزیون مصر اظهار داشت: کارلوس کی‌روش مربی خوبی است اما او را نمی‌‎توان در دسته‎‌بندی مربیان درجه یک فوتبال جهان قرار داد و به نظرم کی‌روش یک مربی درجه دو حساب می‌شود.

نصار اضافه کرد: کی‌روش کاراکتر و شخصیت قوی دارد اما سیستم بازی او به درد فوتبال و تیم ملی مصر نمی‌خورد. آرایش ۴-۳-۳ مورد نظر کی‌روش برای تیم ما مناسب نیست و با توانمندی‌‎های بازیکنان مصری تناسب ندارد. این روش بازی در حق بازیکنانی مثل محمد مجدی افشه ظلم است و نیاز به بازیکنان خاص این سیستم دارد.

بازیکن سابق تیم ملی مصر همچنین اظهار داشت: تیم ما برابر آنگولا نمایش خوبی نداشت آن هم مقابل یک حریف ضعیف که از توانایی فنی بالایی برخوردار نیست و دلیل این نمایش کی‌روش است. باید او را مجبور کنند که روش بازی تیمش را تغییر بدهد. با این شرایط شانس ما برای صعود به جام جهانی زیاد نیست. اگر با تیم‎هایی مثل الجزایر با مراکش یا حتی سنگال بازی کنیم شانس زیادی نخواهیم داشت اما شاید برابر سایر رقبا شانس بیشتری داشته باشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۷ )