بازیکن تیم ملی فوتبال ایران از اظهار نظر در مورد دلایل انتشار پست مشترک ملی پوشان خودداری کرد و گفت: مسائل حاشیه ای بماند برای بعد از بازی با سوریه.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابتهای انتخابی جام جهانی ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه روز سه شنبه در امان به مصاف تیم ملی سوریه خواهد رفت. وحید امیری بازیکنی بود که به همراه ماریو تات در نشست خبری این دیدار شرکت کرد.

امیری در مورد این بازی گفت: امتیازاتی که در دیدارهای گذشته گرفتیم اعتماد به نفس خوبی به بازیکنان داده است. با این حال نمی خواهیم بازی با سوریه را دست کم بگیریم. همیشه دیدار با این تیم برای ایران سخت بوده و مطمئن هستیم که فردا هم بازی دشواری خواهیم داشت.

این بازیکن تاثیرگذار تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان را در زمین خواهیم کرد تا به دور از هر گونه حاشیه بازی خوبی را انجام دهیم و با کسب سه امتیاز این دیدار خود را برای صعود به جام جهانی آماده کنیم.

وی در مورد تغییری که مربیان در پست بازی او در رده باشگاهی و ملی می دهند گفت: با تغییر پست در طول بازی به راحتی کنار می آیم و نمی خواهم برای خودم چالش درست کنم. در سالهای اخیر در پست های مختلفی بازی کردم و به همین خاطر تمرکزم بهم نمی ریزد. سعی من این است که به جای خودنمایی در خدمت تیم باشم.

وحید امیری در مورد پست مشترکی که بازیکنان بعد از بازی با لبنان گذاشته بودند گفت: این اتفاق هیچ تاثیری در روند تیم نخواهد گذاشت. همیشه این اتفاقات بوده که درون خانواده شکل گرفته است. من اسم این را مشکل نمی گذارم اما این مسئله آنقدر هم بزرگ نبود که بخواهیم در موردش صحبت کنیم. با این حال هر چقدر که در مورد حاشیه های تیم کمتر صحبت کنیم بهتر است. اینها را بگذارید بعد از بازی صحبت کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )