مهدی طارمی که با تصمیم سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با لبنان و سوریه دعوت نشده است، برای ایران آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی مهاجم تیم پورتو پرتغال و تیم ملی ایران که یکی از نفرات تاثیرگذار در هر دو تیم بوده، بعد از اختلاف نظرش با «دراگان اسکوچیچ»، به اردوی تیم ملی ایران برای بازی با لبنان و سوریه دعوت نشد.

هرچند کریم باقری مربی تیم ملی دو بار با طارمی برای حل مشکلات تماس گرفت، اما این مهاجم پاسخ تلفن باقری را نداد و اعلام کرد که شماره تلفن «آقاکریم» را نداشته است.

اسکوچیچ هم در نشست خبری امروز خود پیش از بازی با لبنان، ضمن تمجید از مهدی طارمی گفت: «او (طارمی) مطمئناً بازیکن فوق العاده ای است و به بازیکنانی نظیر او نیاز داریم ولی در عین حال ارزش‌هایی هستند که باید به آن احترام بگذاریم.»

به نظر می‌رسد با فضای ایجاد شده، اختلافات بین اسکوچیچ و طارمی رو به اتمام باشد بخصوص اینکه طارمی عصر امروز چهارشنبه با انتشار پیامی، برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت کرد.

طارمی در توییتر خود نوشت: «آرزوی قلبی برای موفقیت تیم ملی. ان شاءالله با کمک خدا و درایت مجموعه تیم ملی موفق خواهیم شد.»

تیم ملی ایران ساعت ۱۵:۳۰ فردا پنجشنبه در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در ورزشگاه صیدا به مصاف لبنان می‌رود و سه شنبه هفته آینده در اردن با تیم سوریه دیدار می‌کند. ایران در حال حاضر با ۱۰ امتیاز در صدر جدول گروه A قرار دارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۴ )