سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه بازی با تیم ملی لبنان در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به تصمیم جنجالی‌اش برای حذف مهدی طارمی واکنش نشان داد و درباره آن صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر لبنان گفت: از اهمیت بازی فردا باخبریم. می دانیم بازی برای هر دو طرف اهمیت زیادی دارد. برای مسابقه آماده هستیم و متمرکز هستیم بهترین نتیجه را بگیریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: بازی سختی در پیش داریم ولی برای لبنان احترام قائلیم. آنها از سازماندهی خوبی برخوردارند و برای حریفان خود بازی های سختی رقم زده اند. از کیفیت خودمان آگاهیم و با حداکثر تلاش می توانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

خبرنگاری از اسکوچیچ درباره وضعیت مهدی طارمی و غیبت او در این بازی سئوال پرسید. سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ، گفت: تیم ملی ایران متعلق به تمام ایرانی ها است نه یک بازیکن و مربی. او (طارمی) مطمئنا بازیکن فوق العاده ای است و به بازیکنانی نظیر او نیاز داریم ولی در عین حال ارزش هایی هستند که باید به آن احترام بگذاریم.

وی در ادامه درباره شانس تیم ملی ایران برای صعود به جام جهانی در صورت پیروزی برابر لبنان تاکید کرد: نمی خواهم درباره احتمالات صحبت کنم. کیفیت لازم را داریم. تمرکزمان روی هر بازی پیش رو است. با کیفیتی که داریم می توانیم این مسیر را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۲ )