پیشکسوت فوتبال کشورمان اعتقاد دارد در اختلاف بین سرمربی تیم ملی فوتبال و طارمی می‌توانست مدیریت بهتری صورت بگیرد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان اعتقاد دارد در اختلاف بین سرمربی تیم ملی فوتبال و طارمی می‌توانست مدیریت بهتری صورت بگیرد. پیروز قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره خط خوردن مهدی طارمی از لیست تیم ملی گفت: این موضوع می‌توانست بهتر مدیریت شود، چون طارمی یک بازیکن معمولی نیست و یک برند محسوب می‌شود. فکر می‌کنم اسکوچیچ بیشتر از اینکه اقتدارش را نشان دهد، حریفان تیم ملی را خوشحال کرد. در ضمن باید بگویم اسکوچیچ و دوستان رسانه‌ای‌اش اشتباه کردند. به هر حال سرمربی تیم ملی دوستان رسانه‌ای زیادی دارد.

وی ادامه داد: سرمربی تیم ملی باید در مورد مصاحبه‌هایش حساسیت داشته باشد و قابل پیش‌بینی بود که حرف‌‌های دراگان با واکنش لژیونرها همراه شود. طارمی هم می‌توانست جواب ندهد، ولی مدیریت اصلی در اختیار اسکوچیچ است و سرمربی تیم ملی باید حواسش به خیلی چیزها باشد. شما دیدید که کی‌روش در تیم ملی چه اقتداری داشت و البته بازیکنان هم ارتباط خوبی با این مربی داشتند. فکر می‌کنم اسکوچیچ در زمان بدی این تصمیم را گرفت و خط خوردن مهدی طارمی از تیم ملی بازخورد بدی نزد دیگر ملی‌پوشان خواهد داشت.

قربانی در واکنش به اینکه برخی معتقدند اسکوچیچ به دلیل دو بازی نسبتاً آسان تیم ملی طارمی را خط زد، گفت: اتفاقاً اینطور بازی‌ها راحت نیستند و نباید آنها را ساده بگیریم. این اتفاق یک شکاف بین طارمی و تیم ملی ایجاد کرد و باز هم می‌گویم که اسکوچیچ و دوستان رسانه‌ای‌اش اشتباه کردند. دراگان می‌توانست طارمی را دعوت کند، ولی به او بازی ندهد. این تصمیم بهتری بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳۱ )