گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: بازی بسیار سختی برابر سپاهان در پیش داریم چون مقابل یکی از بهترین تیم‌های ایران قرار می‌گیریم.

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: بازی بسیار سختی برابر سپاهان در پیش داریم چون مقابل یکی از بهترین تیم‌های ایران قرار می‌گیریم. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، رضا عنایتی جمعه شب در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر سپاهان اصفهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، با عذرخواهی از خبرنگاران اصفهانی به دلیل عدم حضور در نشست خبری به دلیل تأخیر در پرواز تیمش اظهار داشت: بازی بسیار سختی داریم چون مقابل یکی از بهترین تیم‌های ایران قرار می‌گیریم که بسیار پر مهره است و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی برابر سپاهان انجام دهیم.

وی افزود: در ۲ بازی قبلی با وجود اینکه بازنده بودیم اما تمام تلاش خود را انجام دادیم تا زیبایی‌های فوتبال را به نمایش بگذاریم و فکر می‌کنم تا حدودی در این کار موفق شدیم. با آنالیزی که از بازی‌های سپاهان انجام دادیم می‌دانیم چه تیم قدرتمندی است. سپاهان مربی جوانی دارد که با هم در تیم ملی حضور داشتیم و یکی از افتخارات اصفهان است. امیدوارم نویدکیا در ادامه راه خود موفق باشد، ما نیز برای موفقیت تلاش می‌کنیم و امیدوارم بازی خوبی از آب درآید.

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران درباره تمجید محرم نویدکیا از این تیم و اینکه عنوان کرده هوادار لیگ را شگفت‌زده کرده است، گفت: محرم لطف دارد. آن‌طور که کارشناسان و دوستان ما می‌گویند هوادار فوتبال خوبی ارائه می‌دهد و پس از بازی زیبا، باید نتیجه هم بگیریم چون فوتبال زیبا بدون نتیجه تلاشی بیهوده است. از فضای لیگ دسته اول به فضای لیگ برتر آمده‌ایم و باید به بازیکنان زمان دهیم تا خود را با شرایط هماهنگ کنند. با وجود بازیکنان بسیار باکیفیت تیمم اطمینان دارم و امیدوارم ضمن ارائه فوتبال زیبا نتیجه لازم را هم بگیریم.

عنایتی با بیان اینکه بازیکنان دیگر هم به خدمت خواهد گرفت، گفت: در گذشته با توجه به بودجه تیم بازیکنانی را انتخاب کردم و زمانی که باشگاه دچار تغییر و تحول شد، لیستی را به مسئولان باشگاه دادم و امیدوارم بتوانیم به سرعت این بازیکنان را جذب کنیم. خیال من از این بابت راحت‌تر شده و امیدوارم به این امر سرعت دهیم و باشگاه هم از این موضوع استقبال کرده است.

وی درباره چشم‌انداز خود برای هوادار در نخستین فصل حضور در لیگ برتر بیان کرد: چشم‌انداز تیمی که از دسته پایین‌تر به لیگ برتر می‌آید بقا در لیگ برتر است چون شخصیت تیم شکل می‌‌گیرد و می‌توان در فصول بعدی کارهای بزرگ‌تری انجام داد. تیم‌هایی بوده‌اند که وضعیت مالی خوبی داشته‌اند اما در ۸ تا ۹ هفته اول لیگ و حتی تا نیم‌فصل در چالش بزرگی بوده‌اند. تلاش می‌کنیم این زمان را کوتاه‌تر کنیم و اگر قرار است بازیکنان لیست را اضافه کنیم، این اتفاق زودتر بیفتد. به صراحت قول می‌دهم این تیم با همین نفرات نیز در لیگ برتر بماند اما چون دوستانم در باشگاه ایده‌های بزرگی دارند، چه بهتر که بازیکنان بهتری جذب کنیم تا شرایط بهتری را تجربه کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.