گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: هوادار به عنوان تیمی که تازه به لیگ برتر آمده تمام لیگ را شگفت‌زده کرده است.

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: هوادار به عنوان تیمی که تازه به لیگ برتر آمده تمام لیگ را شگفت‌زده کرده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، محرم نویدکیا عصر جمعه در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش با هوادار تهران در هفته سوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: قطعاً بازی بسیار سختی پیش رو داریم. ۲ بازی‌ اول تیم هوادار را دیده‌ایم و به نظر من این تیم به عنوان تیمی که تازه به لیگ برتر آمده تمام لیگ را شگفت‌زده کرده است.

وی افزود: عملکرد این تیم در ۲ بازی گذشته نشان می‌دهد ایده‌های بزرگی دارد و می‌خواهد تیمی مقتدر باشد. نوع بازی هوادار، میزان مالکیت توپ آنها و نوع حرکات آنها در حمله و دفاع نشان می‌دهد که تیم خوبی هستند. مشخص است که عنایتی با تیمش خوب کار کرده است. این تیم لیگ دسته اول را خیلی خوب به پایان رساند، به لیگ برتر صعود کرد و خود را برای این مسابقات تقویت کرده است. هوادار قطعاً می‌تواند برای هر تیمی مشکل‌ساز باشد. باید برای کسب امتیاز خوب تلاش زیادی انجام دهیم با تمرکز بالا بازی کنیم، نقاط قوت هوادار را پوشش دهیم و با حفظ ساختار تاکتیکی خود امتیازات لازم را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره مصدومان تیمش ادامه داد: عزت‌الله پورقاز مصدومیت جزئی داشت که خوشبختانه برطرف شده است. مصدوم خاصی برای بازی فردا نداریم. داوود رجبی هم مشکل کوچکی داشت که برطرف شده و می‌تواند از هفته آینده در لیست تیم باشد.

نویدکیا درباره حضور هواداران در ورزشگاه‌ها گفت: فوتبال و حتی ورزش بدون هوادار لذتی ندارد همه دوست دارند در ورزشگاه‌ها باشند. جای خوشحالی دارد که بانوان هم امروز برای جشن روز سپاهان به ورزشگاه نقش‌جهان آمده‌اند . امیدوارم روزی برسد که هم بتوانند بازی‌های تیم‌های مورد علاقه خود را در ورزشگاه‌ها ببینند و جذابیت ورزش به همین است. امیدوارم کرونا هرچه زودتر تمام شود و مردم بتوانند در ورزشگاه‌ها شاد باشند و از تماشای بازی‌ها لذت ببرند.

وی بیان کرد: در کل تمایل دارم تیمم از عقب بازی‌سازی کند. می‌دانیم که تیم هوادار به خوبی حریف را پرس می‌کند اما این موضوع هیچ تأثیری بر بازی ما نخواهد داشت و تلاش می‌کنیم به خوبی از فشار این تیم خارج شویم. فوتبال حرفه‌ای همین است و اینکه چون تیمی پرس می‌کند ساختار تیمی خود را تغییر دهیم راهکار خوبی نیست. تیم‌ها باید همیشه با ساختاری که بر اساس آن برنامه‌ریزی و تمرین کرده‌اند بازی کنند. هوادار تیم بسیار خوبی است و مشخص است که روی این تیم کار شده و دیدگاه درستی درباره فوتبال دارد. باید هوشمندانه بازی کنیم و از عقب خوب بازی‌سازی کرده تا بتوانیم فضاهای زمین را در اختیار بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره برنامه‌اش برای گلزنی به هوادار تصریح کرد: هیچ تیمی کامل نیست و هر تیمی علاوه بر نقاط قوت، نقاط ضعفی هم دارد. به همین دلیل باید تلاش کنیم نقاط قوت هوادار را خوب پوشش دهیم و از نقاط ضعف این تیم استفاده کنیم. قطعاً هوادار نیز چنین برنامه‌ای برای سپاهان دارد. تلاش کردیم ۲ بازی قبلی این تیم را به خوبی آنالیز کنیم اما نتیجه بازی به شرایط روز مسابقه و آمادگی روحی و روانی بازیکنان و تمرینات آنها در روزهای قبل از مسابقه برمی‌گردد. امیدوارم با صحبت‌هایی که با بازیکنان انجام می‌دهیم بتوانیم بازی خوبی انجام داده و امتیازهای لازم را کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.