مدیراجرایی باشگاه اینتر خبر مذاکره مالکان جدید باشگاه نیوکاسل برای خرید سهام نراتزوری را رد کرد.

مدیراجرایی باشگاه اینتر خبر مذاکره مالکان جدید باشگاه نیوکاسل برای خرید سهام نراتزوری را رد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، جوزپه ماروتا مدیراجرایی باشگاه اینتر مذاکره گروه سرمایه گذاری PIF‌عربستان برای خرید این باشگاه را تکذیب کرد.

مدت کوتاهی پس از انتقال مالکیت باشگاه نیوکاسل انگلیس به سعودی‌ها با قراردادی ۳۰۰ میلیون پوندی، اعلام شد که آنها قصد دارند در ایتالیا هم تیم‌‌داری کنند و گزینه مورد نظرشان هم اینتر است که برای خرید آن حاضرند تا یک میلیارد یورو بپردازند. در حقیقت در برخی خبرها آمده بود که گروه PIF حتی قبل از خرید باشگاه نیوکاسل به فکر خرید سهام اینتر افتاده بودند. رخ دادن چنین اتفاقی با توجه به اوضاع اقتصادی نه چندان جالب باشگاه اینتر و ضررهای مالی هنگفت آن در یک سال اخیر چندان دور از ذهن نبود. اکنون اما ماروتا این موضوع را کاملاً بی‌اساس دانسته است.

ماروتا به شبکه DAZN گفت: من سهامدار باشگاه نیستم پس بررسی اینکه آیا سهام باشگاه قرار است واگذار شود یا نه در حیطه وظایفم نیست. با این حال می‌توانم به شما بگویم که در صحبتی که با رئیس باشگاه داشتم، او به من اطمینان داد که اینجا خواهد ماند. هیچ چیزی قطعی نیست اگرچه همانگونه که گفتم این مسئله‌ای است که به مالکان باشگاه ما مربوط می‌شود و در حوزه کاری من نیست.

اینتر به دلیل محدودیت‌‌های مالی‌اش در بازار نقل و انتقالات تابستان امسال دو تا از مهره‌های کلیدی خود، روملو لوکاکو و اشرف حکیمی را فروخت.

ماروتا در این باره هم گفت: هدف ما این بود که مطمئن شویم باشگاه دچار بحران نمی‌شود و به همین دلیل هم مجبور شدیم تعدادی از بازیکنان مهم‌ تیم را بفروشیم اما در تلاشیم تا به خوبی جای آنها را پر کنیم. فوتبال یک ورزش تیمی است پس این افراد نیستند که برای شما جام کسب می‌کنند بلکه تیم و سرمربی آن است. ما هم با آگاهی از همین موضوع اهداف‌مان را پیش می‌بریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.