سرمربی تیم فوتبال رم آن دسته از بازیکنانی که در بازی اخیر این تیم در لیگ کنفرانس اروپا نمایشی ضعیف ارائه کردند را مجازات کرد.

سرمربی تیم فوتبال رم آن دسته از بازیکنانی که در بازی اخیر این تیم در لیگ کنفرانس اروپا نمایشی ضعیف ارائه کردند را مجازات کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نظر می‌رسد روزهای خوش ژوزه مورینیو در تیم فوتبال رم به پایان رسیده است. آقای خاص که در ۵ هفته ابتدایی فصل به خاطر پیروزی‌های پی‌در‌پی شاگردانش در سری A از تعریف و تمجید رسانه‌های ایتالیایی لذت می‌برد، این روزها مجبور به تحمل انتقادات تلخ آنهاست. بعد از باخت در خانه یوونتوس و شکست تحقیرآمیز ۶ بر یک مقابل تیم بودوگلیمت نروژ در لیگ کنفرانس اروپا، مردان مورینیو شب گذشته (یکشنبه) در هفته نهم سری A هم مقابل ناپولی به تساوی بدون گل خانگی بسنده کردند. همانطور که انتظار می‌رفت، مورینیو آن دسته از بازیکنانی که مسبب باخت تحقیر‌آمیز قبلی شدند را مجازات کرد.

در واقع برای آقای خاص که چندان هم طرفدار استفاده از سیستم چرخشی برای میدان دادن به تمام بازیکنان تیمش نیست، باخت به تیم بودو گلیمت بهانه‌ای شد که با یک تیر دو نشان بزند. او هم بازیکنان کم‌کار آن بازی را مجازات کرد، هم دلیلی برای محدود کردن حضور نیمکت‌نشینان در ترکیب اصلی رم پیدا کرد.

مورینیو که تا الان تنها از ۲۲ تا از ۳۱ بازی تیمش در این فصل سری A استفاده کرده، ۵ تا از بازیکنانی که در شب باخت به تیم بودوگلیمت در میدان حضور داشتند را نه تنها در فهرست تیم برای بازی مقابل ناپولی قرار نداد، بلکه آنها را مجبور کرد که از روی سکوها بازی را تماشا کنند. این ۵ نفر ماراش کومبالا، آمادو دیاوارا، ریکاردو کالافیوری، گونسالو ویار و بورخا مایورال بودند که ظاهراً نمی‌توانند انتظار داشته باشند در آینده‌ای نزدیک به ترکیب اصلی رم برگردند به خصوص که مورینیو از همین حالا ترکیب تیمش برای بازی بعدی را هم مشخص کرده است.

سرمربی پرتغالی جالوروسی پس از تساوی دیشب تیمش برابر ناپولی، درباره بازی بعدی مقابل کالیاری و اینکه کدام بازیکنان در آن بازی به میدان خواهند رفت، گفت: ترکیب اصلی ما برای آن بازی همین ترکیب بازی امروز خواهد بود. فرستادن بازیکنان روی سکوها؟ این تصمیم پیامی روشن برای رختکن تیم بود. این باخت برای همیشه در خاطر من خواهد ماند و به همین دلیل بخشیدن آنها خیلی سخت است.

رم پس از مصاف خارج از خانه برابر کالیاری، روز یکشنبه هفته آینده یک بازی سخت خانگی برابر میلان دارد که می‌تواند اوضاع را برای آقای خاص پیچیده‌تر کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.