با تعامل کادر فنی تیم فوتبال امید با سه باشگاه استقلال، ذوب‌آهن اصفهان و مس رفسنجان، سه بازیکن از این تیم‌ها پس از پایان هفته دوم به اردوی تیم امید اضافه می‌شوند.

با تعامل کادر فنی تیم فوتبال امید با سه باشگاه استقلال، ذوب‌آهن اصفهان و مس رفسنجان، سه بازیکن از این تیم‌ها پس از پایان هفته دوم به اردوی تیم امید اضافه می‌شوند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به لغو بازی مس رفسنجان - شهر خودرو و همچنین انجام چهار بازی لیگ برتر در روز دوشنبه، یونس اکبرپور از تیم مس رفسنجان به همراه امیرعلی صادقی از استقلال و محمد خدابنده‌لو از ذوب‌آهن، سه بازیکنی هستند که بامداد سه‌شنبه تهران را به مقصد دوشنبه ترک می‌کنند.

با تعامل ویژه کادرفنی تیم زیر ۲۳ سال با باشگاه‌های لیگ برتری، این سه بازیکن برای انجام بازی‌های لیگ برتر در هفته دوم در اختیار باشگاه‌ها بودند تا منافع باشگاه‌ها هم تأمین شود که البته در این میان یک بازی هم لغو شد.

طبیعتاً این سه بازیکن به بازی تیم زیر ۲۳ سال مقابل نپال که امروز برگزار می‌شود نمی‌رسند، اما در صورت صلاحدید کادر فنی فرصت بازی در دو بازی مقابل لبنان و تاجیکستان را خواهند داشت. با اضافه شدن این سه بازیکن، ۲۳ بازیکن تیم ملی زیر ۲۳ سال در تاجیکستان تکمیل می‌شود. تیم امید از روزی که وارد تاجیکستان شد با ۲۰ بازیکن تمرینات آماده‌سازی‌اش را دنبال کرد. امروز تیم زیر ۲۳ سال کشورمان از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران به مصاف تیم زیر ۲۳ سال نپال خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.