سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد باخت خانگی ۵ بر صفر مردانش مقابل لیورپول را تلخ‌ترین خاطره خود در تمام دوران حضورش در اولدترافورد دانست.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد باخت خانگی ۵ بر صفر مردانش مقابل لیورپول را تلخ‌ترین خاطره خود در تمام دوران حضورش در اولدترافورد دانست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد پس از باخت ۵ بر صفر مردانش مقابل رقیب دیرینه در هفته نهم لیگ برتر انگلیس که بدترین باخت خانگی تاریخ این تیم برابر لیورپول بود، به شبکه اسکای اسپورتس گفت: به جز اینکه امروز تاریک روز کاری من به‌عنوان سرمربی منچستریونایتد بود، چیز دیگری ندارم که بگویم. ما نه از نظر فردی و نه از نظر تیمی، خوب بازی نکردیم. مقابل تیمی مثل لیورپول دادن چنین فرصت‌هایی برای گلزنی تاوان دارد و متأسفانه ما این کار را انجام دادیم. مسئولیت این شکست با من است، همین! کادر فنی تیم نفراتی بسیار بسیار خوب و عالی دارد. این من هستم که رویکرد تاکتیکی تیم را انتخاب می‌کنم، اما ما امشب به اندازه کافی از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و بیش از اندازه به حریف فضا دادیم و خب وقتی که به بازیکنان خوب حریف فضا بدهید، نتیجه‌اش همین می‌شود.

سولسشایر افزود: من می‌دانم که بازیکنانم چه پتانسیلی دارند. می‌‌توانید کارهایی را که آنها در فصل گذشته انجام دادند، مرور کنید. ما فصل گذشته هم ۶ بر یک به تاتنهام باختیم. این باخت البته بدتر از آن است، خیلی خیلی بدتر. برای من به‌عنوان کسی که خودش هم منچستری بوده و در این تیم بازی کرده، این باخت خیلی سنگین است. من فقط می‌توانم بگویم که باید هرچه زودتر این باخت را پشت سر بگذاریم و به کارمان ادامه دهیم.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ در پاسخ به این سؤال که آیا هنوز هم خودش را گزینه مناسبی برای هدایت این تیم می‌بیند، اظهار داشت: من و این تیم مسیری بسیار طولانی را برای رسیدن به اینجا طی کرده‌‌ایم. شاید ما الان خیلی به تسلیم شدن نزدیک باشیم و از حالا روزهای سختی در انتظار ما خواهد بود. ممکن است روحیه بازیکنان اُفت کند، اما این تیم هنوز هم بسیار باشخصیت است. می‌دانیم که ضربه بدی خورده‌ایم و الان احساسی بدتر از این نمی‌‌توانیم داشته باشیم. ببینیم چگونه می‌توانیم از این مقطع عبور کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )