دستیار سرمربی تیم ملی فوتبال عراق درباره شانس این تیم برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ مطالبی بیان کرد.

دستیار سرمربی تیم ملی فوتبال عراق درباره شانس این تیم برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ مطالبی بیان کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژلیکو پتروویچ در برنامه تلویزیونی هت‌تریک شبکه یو تی وی عراق گفت: پاسخ دادن به این پرسش که تیم ملی فوتبال عراق چقدر شانس صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ از گروه A آسیا را دارد، آسان نیست. ما همچنان در کوران رقابت‌های انتخابی هستیم و همه چیز به نتایج بازی‌های بعدی بستگی دارد. باید تا آخرین لحظه مبارزه کنیم و صادقانه بگویم اگر در عراق بازی‌های خانگی‌مان را برگزار کنیم شرایط طور دیگری خواهد بود.

مربی مونته‌نگرویی تیم ملی فوتبال عراق افزود: برگزاری بازی‌های خانگی در شهرهای بصره یا عراق مزیتی برای ما در دیدارهای سرنوشت‌ساز است. در قاره آسیا فوتبال کشورهای ایران و کره‌جنوبی توسعه یافته هستند. امارات هم در ورزش حرفه‌ای بسیار توسعه یافته و روی بازیکنان برزیلی برای عضویت در تیم ملی کشورش کار می‌کند. سوریه دیگر حریف عراق در گروه A تیم جدیدی دارد و لبنان هم سطح فنی خوبی از خود به نمایش می‌گذارد. رقابت در این گروه آسان نیست اما باز هم صادقانه می‌گویم ما باید در سرزمین عراق بازی کنیم و نیاز به خوش‌شانسی در بازی‌ها داریم. مثل اتفاقی که در دقایق پایانی بازی با امارات افتاد و پیروزی را از دست دادیم. دیک ادووکات مربی بزرگی است و برخی اشتباهات ساده باعث شکست‌مان برابر ایران شده بود. گل زودهنگام ایران تاثیر منفی روی بازیکنان گذاشت و همین موضوع باعث شکست ۳بر صفر عراق شد.

در جدول رده‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا ایران با ۱۰ امتیاز صدرنشین است. کره جنوبی (هشت امتیاز)، لبنان (۵ امتیاز)، امارات (سه امتیاز)، عراق (سه امتیاز) و سوریه (یک امتیاز) هم رتبه‌های دوم تا ششم جدول را در اختیار دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.