باشگاه بارسلونا قرارداد مهاجم اسپانیایی جوانش را برای مدتی طولانی تمدید و بند فسخ قرارداد او را آنقدر بالا برد که خریدش برای سایر باشگاه‌ها را غیرممکن می‌کند.

باشگاه بارسلونا قرارداد مهاجم اسپانیایی جوانش را برای مدتی طولانی تمدید و بند فسخ قرارداد او را آنقدر بالا برد که خریدش برای سایر باشگاه‌ها را غیرممکن می‌کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، باشگاه بارسلونا به صورت رسمی از تمدید قرارداد آنسو فاتی تا سال ۲۰۲۷ خبر داد.

این مهاجم اسپانیایی که بعد از رفتن لیونل مسی پیراهن او را گرفته و به عنوان جانشین بالقوه ستاره آرژانتینی شناخته می‌شود با توجه به عملکردی که در مدت نه چندان طولانی حضورش در تیم اصلی باشگاه بارسلونا داشته است، توانسته نظر مدیران باشگاه را برای عقد قراردادی طولانی جلب کند.

قرارداد قبلی فاتی با بارسلونا در پایان فصل جاری منقضی می‌شد و اگرچه باشگاه این گزینه را داشت که به صورت یکطرفه این قرارداد را برای دو سال دیگر تمدید کند، خوان لاپورتا رئیس آبی‌و‌اناری‌ها ترجیح داد همچون دیگر بازیکن تیم پدری، با فاتی هم قراردادی جدید منعقد کند که مدت آن بسیار طولانی‌تر و شرایطش بسیار بهتر باشد تا اهمیت او برای کاتالان‌ها را ثابت کند.

فاتی ۱۸ ساله از زمان انجام اولین بازی‌اش در بارسلونا که در دوره مربیگری ارنستو والورده رقم خورد، تا کنون رکوردهایی را به ثبت رسانده است که تبدیل شدن به جوان‌ترین بازیکن تاریخ بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا و جوانترین بازیکن و گلزن این تیم در لالیگا جزو آنهاست. او با وجود سن و سال کمی که دارد یکی از مهره‌های کلیدی تیم تحت هدایت رونالد کومان است و به همین دلیل هم مانند پدری، برای قرارداد جدید او نیز غرامتی یک میلیارد یورویی درنظر گرفته شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.