سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از عملکرد شاگردانش در خانه زنیت ناراضی اما از کسب پیروزی در این دیدار خوشحال بود.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از عملکرد شاگردانش در خانه زنیت ناراضی اما از کسب پیروزی در این دیدار خوشحال بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از پیروزی یک بر صفر شاگردانش در بازی شب گذشته (چهارشنبه) در خانه زنیت سن‌پترزبورگ روسیه که یکی از سردترین بازی‌های هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود و تک گل بازیکن تعویضی بانوی پیر، دژان کولوسفسکی نتیجه‌اش را تعیین کرد، به خبرنگاران گفت: از نظر امتیازات کسب شده این پیروزی بسیار مهم بود. بردن این بازی با توجه به تجمع بازیکنان زنیت در محوطه جریمه‌شان کار آسانی نبود و ما هم در یک سوم دفاعی‌مان مرتکب اشتباهات فراوانی می‌شدیم. ما بیش از اندازه سرعت بازی را پایین آوردیم و به حریف اجازه دادیم که شوت‌های فراوانی به سمت دروازه‌مان شلیک و با لو دادن توپ زمینه‌ساز ضدحملات فراوان برای آنها شدیم. باید وقتی که گل را زدیم هم بازی را بیشتر کنترل می‌کردیم. در کل می‌توانیم بگویم که امشب بازی‌مان عالی نبود اما نتیجه لازم را گرفتیم که ما را در موقعیتی بسیار خوب برای صعود قرار می‌دهد. در این بازی لازم بود که به بازی‌مان عرض بدهیم و میان خطوط بازی کنیم که گاهی اوقات این کار را انجام می دادیم و گاهی اوقات نه.

آلگری در ادامه راجع به دژان کولوسفسکی زننده تنها گل یووه صحبت کرد که اخیراً اعتراف کرده اینکه در کم بودن زمان حضورش در ترکیب اصلی خودش مقصر است، چرا که هنوز خیلی چیزهاست که باید بیاموزد.

سرمربی بانوی پیر با تأیید این موضوع ادامه داد: او بازیکن تیم ملی سوئد است اما در لیگ قهرمانان خیلی بازی نکرده است. هنوز باید شیوه کنترل بازی، اینکه چه زمانی به بازی سرعت بدهد، چه زمانی از سرعت آن بکاهد و چگونه در کمترین زمان ممکن بهترین تصمیم را بگیرد را بیاموزد و من می‌دانم که او توانایی‌اش خیلی فراتر از این‌هاست.

یوونتوس یکشنبه هفته آینده در مصافی حساس در هفته نهم سری A برابر اینتر به میدان خواهد رفت. آلگری راجع به حال و هوای تیمش برای آن بازی هم اظهار داشت: ما امشب با یک بازی بد نتیجه‌ای خوب گرفتیم و بنابراین فکر می‌کنم که این یک ترکیب ایده‌ال برای انگیزه پیدا کردن تیم جهت ارائه یک بازی خوب در بازی بعدی باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.