مهاجم کهنه کار و تمام نشدنی فوتبال ایران در اولین هفته رقابتهای لیگ برتر فصل بیست و یکم توانست رکورد جالبی از خود به جای بگذارد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های استقلال و هوادار در حالی از هفته اول رقابتهای لیگ برتر فصل بیست و یکم عصر روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که بازوبند کاپیتانی تیم هوادار بر بازوی یک مهاجم پا به سن گذاشته، اما تمام نشدنی به اسم محمد قاضی بسته شده بود.

قاضی که چیزی در حدود دو دهه در سطح اول فوتبال ایران توپ می‌زند، در حالی با پیراهن هوادار به میدان رفت که این یازدهمین تیمی بود که در لیگ برتر برای آن بازی کرد.

مهاجم تمام نشدنی فوتبال ایران که به ندرت بیشتر از یکی دو فصل در تیمی حضور دارد، پس از آنکه برای اولین بار با تیم فولاد در لیگ برتر حضور پیدا کرد، پیراهن تیم‌های ذوب آهن، پرسپولیس، استقلال، صبا، نفت تهران، شهرخودرو، پیکان، نساجی، مس رفسنجان و حالا هوادار را بر تن کرده است.

تنها تیمی که قاضی بیشتر از یک مقطع در آن توپ زده است، تیم شهرخودرو است و به جز شهرخودرو وی در هر یک از تیم‌هایی که حضور داشته، پس از جدایی به آن باز نگشته است.

رکورد دیگری که محمد قاضی در فوتبال ایران به نام خود ثبت کرده، گل زدن با پیراهن هر ۱۰ تیم از ۱۱ تیمی است که برای آنها بازی کرده است تا از این نظر هم پیشاپیش دیگر بازیکنان ایران قرار داشته باشد. او تنها یک بار با پیراهن هوادار به میدان رفته و هنوز برای این تیم گلزنی نکرده که با توجه به پست بازی او، بعید است نتواند تعداد تیم‌هایی که با پیراهن آن در لیگ برتر گلزنی کرده را به عدد ۱۱ ارتقا دهد. قاضی با ۷۹ گل زده در تاریخ رقابتهای لیگ برتر، یکی از برترین گلزنان تاریخ این مسابقات نیز به حساب می‌آید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )