سرمربی پرتغالی الهلال ریاض از صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا ابراز خوشحالی کرد.

سرمربی پرتغالی الهلال ریاض از صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا ابراز خوشحالی کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم الهلال شب گذشته در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲ بر یک النصر ریاض را شکست داد و به فینال صعود کرد. این تیم شهر ریاض اکنون منتظر شناخت حریفش در فینال لیگ قهرمانان آسیا با دیدار امروز تیم‌های کره‌ای اولسان هیوندای و پوهانگ است.

لئوناردو ژاردیم، سرمربی الهلال پس از پایان بازی برابر النصر گفت: از پیروزی تیمم و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا خیلی خوشحالم. ما بازی فصل را انجام دادیم و در نیمه نخست با ارائه نمایش بهتری یک گل هم زدیم. در نیمه دوم هم موسی مارگا را به دلیل آسیب‌دیدگی و ایجاد شرایط اضطراری در اختیار نداشتیم.

وی افزود: در ابتدای نیمه دوم کنترل توپ را از دست دادیم و به حریف بخشیدیم. البته خیلی زود شرایط را اصلاح کردیم و به گل دوم رسیدیم. الهلال شایسته پیروزی در این بازی بود.

ژاردیم در مورد اتفاق‌های پس از بازی الهلال و النصر و میزان آسیب‌دیدگی مارگا گفت: این چیزها در فوتبال به ویژه در دربی بزرگ قاره‌ای طبیعی است. امیدوارم آسیب‌دیدگی مارگا جزئی باشد و برای کسب اطلاعات بیشتر تحت معاینه قرار می‌گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.