روز اول از هفته نخست بیست و یکمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که نایب قهرمان فصل گذشته گام اول را محکم برداشت اما سایر تیم ها نمایش چشمگیری نداشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، فصل جدید رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از عصر امروز سه شنبه با برگزاری چهار دیدار آغاز شد که طی آن سپاهان برابر مس رفسنجان به برتری قاطع رسید و نساجی هم فجر را شکست داد. دو دیدار هم با تساوی به پایان رسید.

نساجی اولین تیم پیروز لیگ بیست و یکم

نخستین دیدار از بیست و یکمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر عصر امروز سه شنبه بین تیم های نساجی و فجرسپاسی برگزار شد که طی آن تیم مازندرانی موفق شد یک بر صفر حریف شیرازی خود را شکست دهد.

در این دیدار که کریم اسلامی در دقیقه ۲۳ تنها گل بازی را به ثمر رساند، تیم نساجی از وجود مسعود شجاعی کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران به عنوان کاپیتان در ترکیب خود استفاده کرد.

فجرسپاسی شیراز که از رقابتهای لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرده است نخستین شکست خود در این فصل را متحمل شد.

پیکان با تساوی استارت زد

دومین دیدار از بیست و یکمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر عصر امروز سه شنبه بین تیم های نفت مسجدسلیمان و پیکان تهران برگزار شد که دو تیم به تساوی بدون گل دست پیدا کردند.

شاگردان فراز کمالوند و مجتبی حسینی با وجود تلاش زیادی که از خود به نمایش گذاشتند نتوانستند قفل دروازه ها را باز کنند و در نهایت امتیازات را تقسیم کردند.

تیم آشفته به یک امتیاز بسنده کرد

سومین دیدار از هفته نخست بیست و یکمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر عصر امروز سه شنبه بین تیم های پدیده و آلومینیوم در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم مشهدی در حالی گام در میدان گذاشت که هنوز از نظر مدیریتی با مشکلات زیادی مواجه است و نتوانست تکلیف برخی بازیکنانش را مشخص کند.

نایب قهرمان در قامت یک قهرمان

تیم فوتبال سپاهان که فصل گذشته رقابت نزدیکی با پرسپولیس برای رسیدن به عنوان قهرمانی داشت و در نهایت عنوان دوم را به خود اختصاص داد، فصل جدید را با قدرت آغاز کرد و در حالی که نمایشی جذاب برابر مس رفسنجان داشت توانست این تیم را ۲ بر صفر شکست دهد.

شاگردان محرم نویدکیا در وقت های اضافه نیمه اول توسط امید نورافکن به گل اول دست یافتند و در نیمه دوم با وجود موقعیت های زیادی که داشتند توسط سروش رفیعی در دقیقه ۵۶ به گل دوم دست پیدا کردند.

تیم فوتبال مس رفسنجان در دقیقه ۹۰ صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه به بیرون رفت تا زردپوشان بدون دریافت گل به نخستین پیروزی خود دست پیدا کنند.

برنامه ادامه دیدارهای هفته نخست لیگ بیست و یکم؛

چهارشنبه ۲۸ مهر

* استقلال - هوادار - ساعت ۱۸ - ورزشگاه آزادی

* گل گهر سیرجان - تراکتور - ساعت ۱۶ - سیرجان

* صنعت نفت آبادان - ذوب آهن اصفهان - ساعت ۱۸

جمعه ۳۰ مهر

* فولاد خوزستان - پرسپولیس - ساعت ۱۸ - ورزشگاه شهدای فولاد

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.