مدافع چپ تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تأکید کرد بازی سختی برابر گل‌گهر در پیش دارند و مقابل آنها باید کم اشتباه بازی کنند.

مدافع چپ تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تأکید کرد بازی سختی برابر گل‌گهر در پیش دارند و مقابل آنها باید کم اشتباه بازی کنند. ابوالفضل رزاق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد شرایط تراکتور در آستانه دیدار با گل‌گهر اظهار داشت: ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده شروع لیگ هستیم. البته در شروع مسابقات معمولاً تیم‌ها از لحاظ آمادگی تیمی و شرایط بدنی در موقعیت ایده‌آلی قرار ندارند، ولی با این حال برای ما بسیار مهم است که در هفته‌های ابتدایی خوب امتیاز بگیریم و لیگ را با نتایج خوبی شروع کنیم.

وی درباره باز نشدن پنجره نقل‌وانتقالاتی تیم تراکتور تصریح کرد: ما هم منتظر هستیم که پنجره باشگاه باز شود تا تیم بتواند از بازیکنان جدیدش در لیگ استفاده کند. فعلاً که خبر جدیدی نیست، ولی امیدوارم که در بازی فردا در نهایت بتوانیم با هر ترکیبی که به میدان می‌رویم نتیجه لازم را بگیریم.

مدافع چپ تراکتور راجع به شرایط خاص این تیم برای فصل جدید خاطر نشان کرد: تراکتور اسم بزرگی دارد و همیشه توقعات از این تیم بالاست. به هر حال تیم شرایط خاصی دارد، ولی ما باید وقتی به زمین مسابقه می‌رویم با نهایت تلاش و انگیزه فقط به فکر موفقیت تیم باشیم. هواداران چشم انتظار نتیجه گرفتن تراکتور هستند و هدف ما باید این باشد که آنها را خوشحال کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.