سرمربی تیم فوتبال استقلال از مدیرعامل جدید این باشگاه تمجید کرد و گفت او در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات آبی‌پوشان را به حداقل رسانده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال از مدیرعامل جدید این باشگاه تمجید کرد و گفت او در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات آبی‌پوشان را به حداقل رسانده است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل هوادار در هفته نخست لیگ برتر فوتبال، گفت: اصلاً دوست ندارم درباره فصل گذشته صحبت یا فکر کنم، اما برای فصل جدید تغییرات خوبی صورت گرفته است و امیدواریم با بازیکنانی که جذب کردیم شرایط خوبی داشته باشیم و نتایج خوبی بگیریم.

وی در مورد اینکه بازیکنان خارجی چه زمانی به استقلال اضافه می‌شوند، تصریح کرد: هر بازیکنی آمدنش قطعی شد، اعلام خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش‌بینی‌اش از فصل پیش رو را اینطور بیان کرد: فصل قبل همین سؤال را از من پرسیدند و یک جواب دادم و آنهم این بود که تنها چیزی که می‌توانم به هواداران قول بدهم این است که من و بازیکنانم تمام تلاش‌مان را برای موفقیت استقلال به کار می‌گیریم.

مجیدی راجع به بازی فردای تیمش با هوادار گفت: همانطور که گفتید هوادار به تازگی به لیگ برتر آمده است و شناخت زیادی از آنها نداریم. البته می‌دانم آنها انگیزه لازم برای بازی با استقلال را دارند و این مسئله کارمان را سخت خواهد کرد. به بازیکنانم گفتم کار راحتی برابر هوادار نداریم و باید هوشیار بوده و بازی را کنترل کنیم. در مجموع بازی سختی داریم. امیدوارم در درجه اول بازی خوبی انجام دهیم و در درجه بعدی سه امتیاز را بگیریم.

وی درباره تغییر و تحولاتی که پس از آمدن مصطفی آجورلو در استقلال انجام شده است، گفت: قابل پیش‌بینی بود که با آمدن یک مدیر فوتبالی این تغییر و تحولات صورت بگیرد. از آجورلو تشکر می‌کنم که در مقطع زمانی کوتاه مشکلات را به حداقل رساند. پس از مدت‌ها ورزشگاهی برای تمرین داریم و می‌دانیم فردا کجا باید تمرین کنیم. اینطور نیست که تا ۱۲ شب بازیکنان در گروه واتساپی منتظر اعلام محل تمرین باشند. امروز بازیکنان درصدی از قراردادشان را دریافت کردند و باید از آجورلو تشکر کنم که در کوتاه‌ترین زمان مشکلات را به حداقل رساند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: امیدوارم با حمایت آجورلو از سرمربی و بازیکنان تیمی در خور شأن نام استقلال داشته باشیم.

مجیدی در مورد غیبت برادرش فرزاد در تمرینات گفت: فرزاد کسالت داشت و نتوانست در تمرینات شرکت کند. آقای کریم‌زاده هم تست کرونایش منفی شد، اما چون سرماخوردگی داشت برای اینکه به بازیکنان سرایت نکند، درخواست کردیم کنار تیم نباشد.

وی راجع به وضعیت روزبه چشمی و دیگر بازیکنان جدید برای حضور در بازی فردا هم تصریح کرد: ابوالفضل جلالی و مهدی مهدی‌پور مصدوم هستند و سایر بازیکنانی که نام بردید در صورتی که شرایط بازی داشته باشند، از آنها استفاده خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.