مربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت از بازیکنان به ثبت رسیده این تیم ۹ بازیکن دچار مشکل هستند و این تیم برای دیدار با آلومینیوم به حدنصاب نمی‌رسد.

مربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت از بازیکنان به ثبت رسیده این تیم ۹ بازیکن دچار مشکل هستند و این تیم برای دیدار با آلومینیوم به حدنصاب نمی‌رسد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از مشهد، هادی عقیلی مربی تیم فوتبال پدیده خراسان در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک اظهار داشت: متأسفانه پنجره نقل‌وانتقالاتی ما سه روز پیش بسته شد و هیچکدام از بازیکنان جدید ما موفق به ثبت قراردادشان نشدند.

وی افزود: قرارداد ۱۵ بازیکن را توانستیم ثبت کنیم و ۹ بازیکن از همین تعداد را هم به دلیل مشکلات خدمت سربازی و ایفمارک نمی‌توانیم در اختیار داشته باشیم و برای مسابقه فردا تا این لحظه به حدنصاب نخواهیم رسید.

مربی تیم پدیده خراسان گفت: تا حدودی در جریان مشکلات باشگاه بودم، اما تا جایی که توان داشته باشیم در خدمت این تیم خواهیم بود و مسائل مدیریتی و اداری از حیطه اختیارات ما خارج است. مشکلات تیم ما روشن است و نیازی به گفتن ما ندارد.

عقیلی ادامه داد: قرارداد مهاجری تا این لحظه ثبت نشده و در فصل جدید باشگاه هیچ پرداختی به بازیکنان نداشته است. در حال حاضر اسمی ۱۱ بازیکن داریم، اما سه نفرشان دروازه‌بان هستند.

وی در پایان گفت: اگر تیم کاملی در اختیار داشتیم، می‌توانستیم آبروداری کنیم، اما وقتی شرایط فراهم نیست، نمی‌شود‌ قولی داد که فراتر از توان است.

به گزارش تسنیم، با توجه به توضیحات مربی تیم فوتبال پدیده مبنی بر به حدنصاب نرسیدن این تیم برای دیدار با آلومینیوم، به نظر می‌رسد احتمال لغو نخستین دیدار لیگ بیست‌ویکم بسیار بالاست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.