مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت که این تیم در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲، باید نگاه‌ها را به سوی خود تغییر دهد.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت که این تیم در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲، باید نگاه‌ها را به سوی خود تغییر دهد. حسین فرکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران پس از چهار مسابقه دور انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: دیدگاه من در مورد تیم ملی مثبت است و اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، ایران به راحتی به جام جهانی صعود خواهد کرد. تیم ما شایستگی صعود را دارد، اما مهم این است که برخلاف دوره‌های قبل، این بار بتوانیم در جام جهانی نتایج بهتری بگیریم. معتقدم که تیم ملی در جام جهانی باید نگاه‌ها را به سمت خودش تغییر دهد.

وی در مورد عملکرد دراگان اسکوچیچ و انتقادات مطرح شده نسبت به این مربی تصریح کرد: ما باید از سرمربی تیم ملی حمایت کنیم و فرقی ندارد که کدام مربی در این سمت روی نیمکت می‌نشیند. اسکوچیچ نتایج مثبتی با تیم ملی گرفته است و همه باید از سرمربی این تیم حمایت کنیم.

مربی پیشین تیم ملی کشورمان راجع به شروع فصل جدید لیگ برتر و اینکه کدام تیم شانس اول قهرمانی به شمار می‌رود، به تسنیم گفت: پیش‌بینی از حالا زود است و باید لیگ شروع شود. البته نیمی از تیم‌های لیگ برتری، شرایط مالی خوبی دارند و برخی تیم‌ها نیز از شرایط مالی مناسبی برخوردار نیستند. به هر حال باید منتظر باشیم تا ببینیم شرایط فنی تیم‌ها چگونه است.

فرکی در پاسخ به این پرسش که آیا دوری از لیگ برتر برای او دشوار است یا خیر، عنوان کرد: مطمئناً دوری از فوتبال و لیگ برتر سخت است و این سختی در دو سال گذشته، با شیوع بیماری کرونا بیشتر شد. پیشنهادهایی داشتم که باب میل من نبود، اما اگر پیشنهادی برسد که احساس کنم می‌توانم با آرامش کارم را انجام دهم، آن را بررسی خواهم کرد. متأسفانه در فوتبال ایران همچنان حاشیه‌ها و لابی‌گری موج می‌زند و طبیعتاً در چنین فضایی، کار کردن سخت است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.