مدیران باشگاه منچستریونایتد همچنان از سرمربی نروژی خود برای ادامه حضور در این تیم حمایت می‌کنند.

مدیران باشگاه منچستریونایتد همچنان از سرمربی نروژی خود برای ادامه حضور در این تیم حمایت می‌کنند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچستریونایتد عصر روز گذشته (شنبه) در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه کینگ‌پاور تن به شکست ۴ بر ۲ مقابل لسترسیتی داد تا روند ناامیدکننده این تیم ادامه پیدا کند. شیاطین سرخ که در حال حاضر با ۱۴ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس هستند و با چلسی صدرنشین پنج امتیاز اختلاف دارند، در سه بازی اخیر خود در این رقابت‌ها تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند. آنها همچنین در لیگ قهرمانان شروع ناامیدکننده‌ای داشتند و پس از شکست ۲ بر یک در خانه یانگ‌بویز، موفق شدند در ورزشگاه اولدترافورد و در روزی که عملکرد خوبی نداشتند، با نتیجه ۲ بر یک ویارئال از پیش‌رو بردارند.

هواداران منچستریونایتد که امیدوار بودند با اضافه شدن جیدون سانچو، رافائل واران و کریستیانو رونالدو به این تیم، وضعیت تیم‌شان در فصل جاری بهتر شود، حالا با ادامه این روند ناامیدکننده نسبت به ادامه حضور اولگنار سولسشایر روی نیمکت سرمربیگری شیاطین سرخ دچار تردیدهایی شده‌اند و حتی برخی از آنها خواهان اخراج این سرمربی نروژی هستند.

نشریه انگلیسی «اتلتیک» اما حالا خبر می‌دهد که جایگاه سولسشایر در منچستریونایتد در خطر نیست و این سرمربی نروژی حمایت کامل هیئت مدیره باشگاه را پشت خود می‌بیند. اولگنار سولسشایر که در ماه دسامبر ۲۰۱۸ در پی اخراج ژوزه مورینیو از سمت سرمربیگری منچستریونایتد، هدایت این تیم را برعهده گرفت، تاکنون در ۱۶۲ بازی روی نیکمت من‌‌یونایتد نشسته و آمار ۸۹ برد، ۳۶ تساوی و ۳۷ باخت را از خود برجای گذاشته است.

شیاطین سرخ در حالی در بحران به سر می‌برد و نتایج مطلوبی کسب نمی‌کند که بازی‌های سختی را هم پیش‌رو دارد. آنها در ادامه باید با تیم‌های آتالانتا، لیورپول، تاتنهام، آتالانتا، منچسترسیتی، واتفورد، ویارئال، چلسی و آرسنال تقابل کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.