هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد، شاگردان امیر قلعه‌نویی در فصل جاری به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد، شاگردان امیر قلعه‌نویی در فصل جاری به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند. علیرضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت تیمش برای شروع مسابقات لیگ برتر گفت: ما از تیم‌هایی بودیم که تمرینات را زود شروع کردیم و اردوهای خوبی را هم پشت سر گذاشتیم. البته انجام بازی‌های دوستانه هم کمک کرد تا بیشتر هماهنگ شویم. یک اردوی خارج از کشور هم داشتیم و دو بازی با تیم‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول ترکیه انجام دادیم که بسیار سنگین بود و قطعاً این دو مسابقه در لیگ برتر به ما کمک خواهد کرد.

وی درباره تفاوت گل‌گهر فصل جدید با تیم سال گذشته خاطر نشان کرد: فصل قبل هم تیم خوبی داشتیم، ولی یکسری مسائل از جمله اشتباهات داوری، اشتباهات فردی و بدشانسی باعث شد تا امتیازهای مهمی را از دست بدهیم، در غیر اینصورت می‌توانستیم سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم. با اینکه چند بازیکن را از دست دادیم، ولی امسال تیم کامل‌تری داریم. البته اگر احمد زنده‌روح هم در تیم ما می‌ماند شرایط بهتر می‌شد. تمام هدف‌مان این است که در فصل جاری نتایج خوبی بگیریم و در نهایت سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به هواداران گل‌گهر هدیه بدهیم.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان راجع به تقابل تیمش با تراکتور در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: امتیازهای چند هفته ابتدایی بسیار مهم است و ما باید در شروع لیگ نتایج خوبی بگیریم تا در بالای جدول قرار داشته باشیم. تراکتور هم تیم خوبی است و تیم‌هایی که هدایتش را فیروز کریمی بر عهده دارد همیشه از لحاظ فنی تیم‌های قابلی هستند. با این حال ما محکوم به شکست دادن تراکتور هستیم و باید لیگ را با برد شروع کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.