مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد به لحاظ ریالی حدود ۹۵ درصد از بدهی‌های این باشگاه به طلبکاران خارجی و داخلی پرداخت شده است.

مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد به لحاظ ریالی حدود ۹۵ درصد از بدهی‌های این باشگاه به طلبکاران خارجی و داخلی پرداخت شده است. جمشید نظمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت باشگاه تراکتور اظهار داشت: تأییدیه پرداخت هر چهار طلبکار باشگاه (استوکس، کنستانت، پاتریک و میمبلا) ارسال شده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد. ان‌شاءالله طی امروز و فردا هم پنجره نقل‌و‌انتقالاتی به طور رسمی باز خواهد شد تا بتوانیم قرارداد بازیکنان را ثبت کنیم.

وی در مورد پرداخت بدهی‌های داخلی باشگاه تراکتور نیز توضیح داد: بخش زیادی از بدهی‌های داخلی را هم تسویه کردیم و تا الان مطالبات پنج نفر از طلبکاران داخلی را که حکم قطعی داشتند، پرداخت کردیم. اتفاقاً روز گذشته هم با یک نفر دیگر توافق کردیم. اسناد و مدارک هم آماده است و به فدراسیون فوتبال ارائه می‌کنیم. در کل تا الان بیش از ۵۰ درصد بدهی‌های داخلی را تسویه و با طلبکاران توافق کردیم. به این ترتیب و به نظرم مجوز ثبت قراردادهای داخلی هم صادر می‌شود و مشکلی نیست.

مدیرعامل باشگاه تراکتور تصریح کرد: از لحاظ میزان ریالی بدهی‌ها، تاکنون نزدیک به ۹۵ درصد از بدهی‌ها به طلبکاران خارجی و داخلی را پرداخت کردیم و همانطور که گفتم پنج نفر طلبکار داخلی دیگر باقی مانده‌اند که ما به رأی آنها اعتراض داریم و خواهان رسیدگی مجدد به پرونده‌ها شده‌ایم.

نظمی در واکنش به این پرسش که آیا بازیکن جدیدی به تراکتور اضافه خواهد شد یا خیر، گفت: تقریباً تیم‌مان تکمیل است. جای خالی در تیم‌مان داریم و شاید یک نفر را در صورت صلاحدید کادر فنی جذب کنیم، اما فعلاً با حوصله در این زمینه فعالیت خواهیم کرد.

«با توجه به تسویه بدهی‌ها بازیکنان جدید قراردادشان را ثبت خواهند کرد و مشکلی برای بازی در هفته اول لیگ نخواهند داشت؟»، وی در واکنش به طرح این پرسش عنوان کرد: بله، ان‌شاءالله به زودی قراردادها را ثبت خواهیم کرد. به نظرم با این اتفاقات دغدغه اصلی هواداران رفع شده باشد. اگر هم در مورد تیم همچنان دغدغه‌ای باشد باید بگویم با نظر سرمربی و کادر فنی، کمبودی در تیم احساس نمی‌شود و به نظرم با تیمی منسجم، آبرومندانه و قدرتمند به مسابقات ورود خواهیم کرد. تلاش خواهیم کرد بهترین نتایج را هم کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.