سرمربی تیم فوتبال اینتر معتقد است که شاگردانش در ۳۰ دقیقه پایانی بازی با لاتزیو تمرکزشان را از دست دادند.

سرمربی تیم فوتبال اینتر معتقد است که شاگردانش در ۳۰ دقیقه پایانی بازی با لاتزیو تمرکزشان را از دست دادند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمونه اینزاگی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته هشتم سری A ایتالیا در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۳ بر یک مغلوب لاتزیو شد و اولین شکست فصل را تجربه کرد، پس از این بازی گفت: در بازی‌های اخیرمان این بهترین عملکردمان بود اما وقتی اینچنین در نتیجه یک بر صفر پیش می‌افتیم، نباید وقتی در تلاش برای به ثمر رساندن گل دوم هستیم، مرتکب اشتباهات زیادی شویم.

وی افزود: ما با پنالتی‌ای که به لاتزیو دادیم، دروازه‌مان باز شد و اجازه دادیم آنها به بازی بازگردند. در ادامه گل دوم عجیبی را دریافت کردیم و تمرکز خود را از دست دادیم. چنین چیزی نباید رخ دهد، چون هنوز ۱۰ دقیقه دیگر تا پایان بازی باقیمانده بود. ما باید در این شرایط به بازی‌مان ادامه دهیم. گل سومی هم که دریافت کردیم، بدتر از همه بود و به خوبی دفاع نکردیم. ما تمرکز خود را از دست دادیم، این در حالی است که فرصت کافی برای جبران گل دوم را داشتیم.

سرمربی تیم اینتر ادامه داد: لاتزیو تیم باکیفیتی است و نباید به آنها شانس بازگشت به بازی داد. ما ۶۰ دقیقه اول واقعاً خوب کار کردیم، ریسک کردیم اما وقتی به آنها اجازه بازگشت به بازی دادیم، دیگر هر اتفاقی ممکن بود رخ دهد. متأسفانه ما تاوان این کارمان را دادیم. هر سه گلی که دریافت کردیم را می‌توانستیم از گل شدنش جلوگیری کنیم. ما پس از دریافت گل باید برای به ثمر رساندن گل تساوی تلاش می‌کردیم و نباید تمرکزمان را از دست می‌دادیم.

اینزاگی که پیش از این بازی مورد استقبال گرمی از سوی هواداران لاتزیو - تیمی که چند فصل هدایتش را برعهده داشت - قرار گرفت، در این خصوص خاطرنشان کرد: لحظه احساسی بود و خوشحال بودم که هوادارانم را می‌دیدم. از آنها تشکر کردم اما وقتی سوت آغاز بازی زده شد، سعی کردم حرفه‌ای باشم و صد درصد تمرکزم را روی تیمم بگذارم.

اینتر که در حال حاضر با ۱۷ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی سری A ایتالیاست، سه‌شنبه شب در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای شریف مولداوی هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.