پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه تیم ملی می توانست برابر کره جنوبی به سه امتیاز دست یابد، گفت: بر خلاف صحبت های سرمربی کره، تساوی در این دیدار عادلانه نبود و ما باید برنده می شدیم.

حسین فرزامی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تساوی یک بر یک ایران برابر کره جنوبی در ورزشگاه آزادی گفت: نوار پیروزی های ایران با تساوی برابر کره جنوبی قطع شد. تیم ملی کشورمان توانسته بود سه دیدار گذشته خود را با پیروزی به پایان برساند اما در این دیدار شانس با ما یار نبود و آنها مقابل کره به تساوی دست پیدا کردند. اگرچه همچنان صدرنشین گروه خود هستند اما این می تواند یک زنگ خطر برای تیم ملی کشورمان باشد.

وی افزود: برخلاف صحبت های سرمربی کره که گفته بود تساوی عادلانه بوده است، باید بگوییم حق ایران برد بود و تساوی عادلانه نبود. تیر دروازه دوبار باعث شد که کره از شکست فرار کند و به اعتقاد من تیم ملی کره دو دروازه بان داشت که یکی از آنها تیر دروازه بود.

فرزامی در خصوص عملکرد تیم ملی برابر کره جنوبی، تأکید کرد: در نیمه اول بیشتر بازی در اختیار کره بود. آنها بسیار منطقی بازی کردند و شاید نبود تماشاگر در این بازی باعث شده بود آرامش بیشتری داشته باشند تا بتوانند راحت تر بازی کنند. اما درمجموع در نیمه اول بیشتر دقایق در دست آنان بود. موقعیت هایی هم داشتند که با آمادگی خط دفاع و دروازه بان ازدست دادند.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: با شروع نیمه دوم و گلی که از کره دریافت کردیم که بر روی غفلت خط دفاعمان به وجود آمد، تیم ما سراسر حمله شد. فشار زیادی روی دروازه کره آوردیم. خط دفاع کره عملکرد موفقی داشت ضمن اینکه تیر دروازه هم به کمک کره ای ها آمد و ما توانستیم بر اثر یک اشتباه دروازه کره را باز کنیم و به تساوی دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در دقایق پایانی بازی کره فشار زیادی بر دروازه ما آورد و می رفت که در ثانیه های آخر بازی باز هم دروازه ما را باز کند که ضربه بازیکن کره توسط دروازه بان ما دفع شد و توانستیم با یک امتیاز این دیدار را به پایان برسانیم.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: این تساوی زنگ خطری برای فوتبال ملی ما بود. بازی های زیادی تا رسیدن به جام جهانی برای ما باقی مانده. بنابراین باید هوشیار باشیم و به راحتی امتیاز از دست ندهیم تا بتوانیم بدون دغدغه راهی جام جهانی شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.