سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که دیدار با الهلال فینال زودرس در لیگ قهرمانان آسیاست گفت: اگر بتوانیم «پرسپولیسی» بازی کنیم و خودمان باشیم قطعا شانس زیادی برای پیروزی خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از دیدار با الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض گفت: قبل از اینکه درباره بازی صجبت کنم لازم است از میزبانی خوب عربستانی و باشگاه الهلال تشکر کنم که کمال همکاری را داشته اند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در هر صورت ایران و عربستان مشترکات دینی زیادی با هم دارند. ما به عنوان یک تیم ورزشی باید دوستی و صلح را بین دو کشور بیشتر کنیم و باعث ارتباطات بین دو ملت و دولت ها باشیم. امیدوارم سفیران خوبی برای این امر باشیم.

گل محمدی ادامه داد: بازی بسیار سختی پیش رو داریم. امیدواریم بتوانیم پیام آور شادی برای هواداران خود باشیم و بازی را ببریم. این دیدار بسیار حساس است. هر دو تیم بازیکنان خیلی خوبی دارند. من فکر می کنم این بازی یک فینال زودرس است که حساسیت های زیادی هم دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می کنم بازی با کیفیتی پیش رو داشته باشیم. دوست داشتیم مقابل الهلال در فینال بازی کنیم اما قرعه رقابت ها باعث شد تا در این مرحله به مصاف هم برویم.

وی ادامه داد: آنچه در بازی فردا اهمیت دارد این است که پرسپولیسی باشیم. پرسپولیسی فکر کنیم و پرسپولیسی بازی کنیم. این موضوع باعث می شود تا با وجود تمام مشکلات بتوانیم بازی خودمان را انجام دهیم.

سرمربی سرخپوشان درباره بازی در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض تاکید کرد: بازی مقابل هواداران الهلال است که بازی را سخت تر می کند. مهم این است در بازی فردا تمرکز داشته باشیم و بتوانیم عملکرد ایده آل داشته باشیم. در مجموع امیدوارم بازی خوب و جذابی را از هر دو تیم شاهد باشیم.

یحیی گل محمدی درباره مشکلات پرسپولیس برای این دیدار گفت: مشکل بازی نکردن به دلیل عدم برگزاری بازی های رسمی داریم. یک ماه است هنوز بازی ها شروع نشده و ما مسابقه رسمی نداشتیم. در بازی با نماینده تاجیکستان در مرحله قبل هم این مشکل را داشتیم.

وی یادآور شد: با این حال برنامه ریزی کردیم و سه دیدار تدارکاتی انجام دادیم. روزهای فیفا هم بود که ما نتوانستیم ملی پوشان خود را در اختیار داشته باشیم. فکر می کنم AFC می توانست برنامه ریزی بهتری برای این موضوع داشته باشد.

یحیی تاکید کرد: فکر می کنم فشردگی این برنامه ها باعث می شود دو تیم تا حدودی کیفیت ایده آل خود را از دست بدهند . با این حال آنچه در بازی فردا مهم است تمرکز بازیکنان و اینکه خودمان را در ریتم مسابقه حفظ کنیم.

وی درباره بازگشت مصدومان الهلال به شرایط مسابقه ادامه داد: الهلال تیم پرمهره‌ای است. هر کسی مصدوم شود، در این تیم جایگزین‌های خوبی وجود دارد. مطمئنا الهلال فردا تیم کاملی خواهد بود. هر چند ممکن است دو بازیکن این تیم حضور نداشته باشند. اطلاعات دقیقی ندارم اما می‌دانم جایگزین‌ها و بازیکن های خارجی خوبی دارند. فکر می‌کنم فردا با تیم کاملی بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: اگر به این فکر کنیم که چند بازیکن این تیم در حال حاضر مصدوم هستند دچار مشکل می‌شویم. به این فکر می‌کنیم که الهلال فردا با تیم کامل بازی می کند.

او در پایان از ژاردیم سرمربی الهلال تمجید کرد و گفت: ژاردیم مربی باهوش و بزرگی است. او در این شرایط کار کرده است و فکر می‌کنم می‌تواند از وضعیتی که وجود دارد، بهترین استفاده را ببرد. قطعا تجربه او کمک می‌کند که الهلال در بهترین شرایط بازی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.