در حالی که مالکان جدید باشگاه نیوکاسل سرمربی سابق رئال مادرید را به‌عنوان گزینه نخست خود برای هدایت این تیم انتخاب کرده‌اند، مرد فرانسوی امید به کار در تیمی دیگر دارد.

در حالی که مالکان جدید باشگاه نیوکاسل سرمربی سابق رئال مادرید را به‌عنوان گزینه نخست خود برای هدایت این تیم انتخاب کرده‌اند، مرد فرانسوی امید به کار در تیمی دیگر دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه میرر، نیوکاسل با ورود مالکان سعودی‌اش به فهرست متمول‌‌های فوتبال اروپا اضافه شد و از همین حال گمانه‌زنی‌هایی درباره ولخرجی‌های این باشگاه برای درو کردن ستاره‌های دنیای فوتبال شنیده می‌شود.

این باشگاه اما علاوه بر نقشه‌هایی که برای خرید ستاره‌های فوتبال دارد، برای کادر فنی‌اش هم برنامه‌هایی دارد که مهمترین آن استخدام یک مربی بزرگ و امتحان پس داده مانند زین‌الدین زیدان است.

در حقیقت زیدان که بعد از جدایی‌اش از رئال مادرید در پایان فصل گذشته بیکار شده، در صدر فهرست گزینه‌های مدیران جدید نیوکاسل قرار دارد فهرستی که برندان راجرز، آنتونیو کونته و استیون جرارد هم در آن دیده می‌شود.

طبق گزارش نشریه میرر اما نیوکاسل شانس زیادی برای استخدام زیدان ندارد، چرا که زیدان تمایلی به این کار ندارد و امیدوار است که به جانشین دیدیه دشان روی نیمکت تیم ملی فرانسه تبدیل شود. البته با افتخاری که به تازگی به کارنامه فنی دشان اضافه شده است (قهرمانی در لیگ ملت‌های اروپا) مشخص نیست که دشان بخواهد دست از هدایت خروس‌ها بکشد.

گزینه بعدی نیوکاسلی‌ها کونته است، اما سرمربی سابق اینتر ترجیح می‌دهد هدایت تیمی را برعهده بگیرد که وضعیتی باثبات و شانس قابل قبولی برای کسب جام با آن داشته باشد. به همین دلیل در صورتی که استخدام زیدان محقق نشود، فرانک لمپارد و استیون جرارد در دسترس‌ترین گزینه‌های باقیمانده برای آماندا استیولی مدیر باشگاه نیوکاسل خواهند بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.