سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین از تقویم بازی‌های این تیم در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ابراز نارضایتی کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین از تقویم بازی‌های این تیم در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ابراز نارضایتی کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از پیروزی یک بر صفر تیمش در بازی خانگی بامداد امروز (جمعه) در دور دوازدهم بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در آمریکای جنوبی که سومین بازی این تیم در این رقابت‌ها طی یک هفته گذشته بود به خبرنگاران گفت: راستش توضیح اینکه چرا در چنین مدت کوتاهی باید سه بازی در آمریکای جنوبی برگزار شود، برایم سخت است. با این حال ما به کارمان ادامه می‌دهیم. چیزی که در نهایت همه ما از این بازی می‌‌خواستیم این بود که کمی به جام جهانی نزدیک‌تر شویم. انجام سه بازی (انتخابی جام جهانی) در آمریکای جنوبی در چنین مدت کوتاهی وحشتناک و واقعاً طاقت‌فرساست.

اسکالونی درباره شیوه بازی پرو در نیمه دوم مسابقه اظهار داشت، گفت: ما از نتیجه بازی خیلی راضی نیستیم، اما پرو هم عملکرد خوبی را ارائه کرد ضمن اینکه بازی‌های انتخابی جام جهانی در کل بازی‌های سختی هستند. پرو بازی خودش را انجام داد و ما هم می‌دانستیم که چه کاری باید انجام دهیم. اگر ضربه پنالتی‌شان (ضربه‌ای که در دقیقه ۶۵ توسط یوتون به هدر رفت) نبود آنها یک بار هم به دروازه ما نمی‌رسیدند. با این حال من فکر می‌کنم که عملکرد پرو و حرکات پا به توپ بازیکنان این تیم خوب بود. به جز در صحنه‌ای که به حریف پنالتی دادیم، بازی در کنترل ما بود.

سرمربی تیم ملی آرژانتین در پاسخ به این سؤال که آیا از الان به جام جهانی فکر می‌کند، تأکید کرد: در حال حاضر اولین کاری که می‌خواهم انجام دهم این است که به خانه‌ام بروم. به خاطر وجود یکسری مشکلات خانوادگی الان در وضعیتی نیستم که بخواهم به جام جهانی فکر کنم. امروز سه بازی ما (در هفته بازی‌های ملی) به پایان رسید. من و خانواده‌ام در این مدت لحظات سختی را سپری کردیم و به همین دلیل الان آمادگی ذهنی فکر کردن به جام جهانی را مطلقاً ندارم. ما امروز یک قدم بسیار مهم به سمت جام جهانی برداشتیم، اما هنوز صعود نکرده‌ایم و باید به کارمان ادامه دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.