سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن نسبت به ماندن کیلیان امباپه در این تیم امیدوار است.

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن نسبت به ماندن کیلیان امباپه در این تیم امیدوار است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که در تابستان به سه پیشنهاد رئال مادرید برای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه که آخرین آن ۲۰۰ میلیون یورو بود، پاسخ منفی داد، سخت در تلاش است تا این ستاره فرانسوی را برای ماندن در این تیم متقاعد کند.

امباپه ۲۲ ساله که وارد سال پایانی قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن شده، به دنبال جدایی است و اخیراً تأیید کرد که در ماه جولای (اوایل تابستان) به مدیران باشگاه گفته بود قصد ترک پارک‌دوپرنس را دارد. گفته می‌شود او علاقه زیادی برای پیوستن به رئال مادرید دارد، جایی که می‌تواند با هموطنش یعنی کریم بنزما زوج خطرناکی را در خط حمله شکل دهد.

مائوریسیو پوچتینو در تازه‌ترین اظهارنظرش به برنامه «پارتیداسو» از شبکه رادیویی «کادنا کوپه» اسپانیا گفت: امباپه مشکلی ندارد، او پسری آرام است که شخصیت بسیار اجتماعی هم دارد. کیلیان فوتبال را دوست دارد و با وجود اینکه ۲۲ ساله است، بسیار بالغ است.

سرمربی آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن درباره شانس این باشگاه برای حفظ این مهاجم جوان اظهار داشت: کیلیان امباپه تصمیمی که می‌خواهد را برای آینده حرفه‌ای‌اش خواهد گرفت. باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تمام تلاشش را خواهد کرد تا او را حفظ کند. می‌توانیم نظر کیلیان را تغییر دهیم تا در PSG بماند.

این مهاجم فرانسوی از سال ۲۰۱۷ در عضویت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است و تاکنون در ۱۸۲ بازی برای این تیم به میدان رفته و ۱۳۶ گل به ثمر رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.