مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در فصل گذشته به انتقاد از شرایط حاکم بر این تیم پرداخت و گفت، بعد از رفتن سعید آذری ذوب‌آهن سیر نزولی گرفت.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در فصل گذشته به انتقاد از شرایط حاکم بر این تیم پرداخت و گفت، بعد از رفتن سعید آذری ذوب‌آهن سیر نزولی گرفت. وحید محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت آلومینیوم اراک گفت: هرچند تیم ما کمی دیر تمریناتش را شروع کرد، ولی خوشبختانه تمرینات منظمی را انجام دادیم و آماده شروع لیگ برتر هستیم. من هم از این انتخاب بسیار راضی هستم و از حضور در آلومینیوم لذت می‌برم. ما بازیکنانی باکیفیت و کادر فنی توانمندی داریم و مدیران باشگاه هم تلاش می‌کنند تیم در آرامش کامل قرار داشته باشد.

وی راجع به خداحافظی قاسم حدادی‌فر کاپیتان تیم ذوب‌آهن از این تیم خاطرنشان کرد: من چند سال این افتخار را داشتم که با حدادی‌فر هم‌بازی باشم و در جریان خیلی از مسائل هستم. او در این سال‌ها خیلی خون دل خورد و همیشه تعصب و وفاداری خود را به ذوب‌آهن نشان داد و حتی با مشکلاتی روبه‌رو شد، ولی متأسفانه یک‌سری از افراد با رفتارهای‌شان حدادی‌فر را از ذوب‌آهن فراری دادند و خداحافظی او خلاف میل باطنی‌اش بود.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در فصل گذشته همچنین اظهار داشت: متأسفانه بعد از رفتن سعید آذری باشگاه ذوب‌آهن سیر نزولی گرفت و هیچ چیز در این باشگاه سر جایش نیست. با اتفاقاتی که برای حدادی‌فر رخ داد، حالا من خیلی خوشحالم که در این تیم نماندم.

محمدزاده درباره اینکه باشگاه ذوب‌آهن قصد دارد بابت فصل گذشته به اندازه ۲۰ درصد از مبلغ قراردادش، او را جریمه کند، تصریح کرد: آنهایی که فوتبال را به‌خوبی می‌فهمند، می‌دانند که ما در فصل گذشته حداقل تلاش خودمان را انجام دادیم. این درست است که نتایج خوبی نگرفتیم، ولی در مورد خودم باید بگویم که هیچ وقت در زمین مسابقه کم نگذاشتم و حتی چند گل مهم برای تیمم به ثمر رساندم که دوستان می‌توانند بررسی کنند و اهمیت آن را به دست بیاورند.

وی ادامه داد: هیچ دلیلی ندارد که بخواهند من را ۲۰ درصد جریمه کنند و من به باشگاه ذوب‌آهن گفته‌ام که خلاف میل باطنی‌ام از آنها شکایت خواهم کرد، چون این اقدام باشگاه ذوب‌آهن حرفه‌ای نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.