ستاره تیم ملی فوتبال برزیل با مدیرورزشی تیم باشگاهی خود تماسی داشته تا درباره اظهارات اخیرش درباره جام جهانی ۲۰۲۲ توضیح دهد.

ستاره تیم ملی فوتبال برزیل با مدیرورزشی تیم باشگاهی خود تماسی داشته تا درباره اظهارات اخیرش درباره جام جهانی ۲۰۲۲ توضیح دهد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصاحبه اخیر نیمار با شبکه DAZN که در آن گفت جام جهانی ۲۰۲۲ آخرین حضورش در این رقابت‌ها خواهد بود باعث شکل‌گیری یکسری گمانه‌زنی‌ها درباره آینده این بازیکن برزیلی شد که نگرانی مدیرورزشی هموطن او لئوناردو، مدیرورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را هم در پی داشت.

لئوناردو که نگران بوده مفهوم اظهارات نیمار، جدایی او از PSG قبل از پایان قراردادش با این تیم در سال ۲۰۲۵ بوده باشد، طی تماسی که با بازیکن سابق بارسلونا داشت از او توضیح خواسته است. نیمار هم اطمینان خاطر داده است که منظورش از بازنشستگی احتمالی صرفاً در مورد تیم ملی برزیل بوده و اینکه او قطعاً تا پایان قراردادش در پارک دو پرنس خواهد ماند.

فصل جاری برای نیمار ۲۹ ساله با شروع چندان جذابی همراه نبوده و او به خاطر عملکردش به خصوص در کار گروهی پاری‌سن‌ژرمن به شدت مورد انتقاد واقع شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.