سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی گفت: بعد از گلی که زدیم، ایران واکنش خیلی خوبی نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پائولو بنتو سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی بعد از بازی با ایران گفت: بازی خوبی بین دو تیم خوب ایران و کره بود. فکر می کنم در نیمه نخست بهتر از ایران عمل کردیم. بعد از گلی که زدیم، ایران واکنش خیلی خوبی داشت. دقایق سختی برای کنترل مسابقه داشتیم.

وی افزود: نتوانستیم مثل نیمه نخست عمل کنیم. بعد از دریافت گل به بازی برگشتیم و کنترل مسابقه را در دست گرفتیم. در کل نتیجه تساوی عادلانه بود.

بنتو درباره احساسش از این بازی و کسب نتیجه تساوی خارج از خانه تاکید کرد: احساسم همان چیزی است که قبلا گفتم. بازی سختی داشتیم. در بعضی از لحظات مسابقه بهتر بودیم و ایران هم در بعضی از لحظات بخصوص بعد از گل نخست، عکس العمل خیلی خوبی داشت. انتظار بازی سخت با تیم خوب ایران را داشتیم و در این مورد با بازیکنان در این مورد صحبت کردیم. در نیمه دوم اوقات سختی داشتیم. یک امتیاز گرفتیم و هشت امتیازی شدیم. جایگاه خوبی داریم و برای مسابقات بعد آماده می شویم.

سرمربی کره جنوبی در خصوص اینکه چرا ضد حملات این تیم هنگام بازی هجومی ایران جواب نداد، تاکید کرد: حریف تیم خیلی خوبی بود و بازیکنان قدرتمندی داشت. آنها خیلی خوب به گل ما واکنش نشان دادند. آنها فشار زیادی به ما آوردند. لحظات سختی برای کنترل بازی داشتیم. مشکلاتی برای یافتن فضا در دفاع ایران داشتیم. بعد از گلزنی ایران، توانستیم بازی را کنترل کنیم و به محوطه جریمه آنها نزدیکتر شدیم.

بنتو در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران ایران مبنی بر اینکه تیمش مقابل ایران خوش شانس بود چرا که تیم ایران لحظات بیشتری از این مسابقه را در اختیار داشت و حتی دو بار توپ را به تیرک دروازه زد، گفت: فکر می کنم بخشی از صحبت شما درست است ولی فقط بخشی از آن چون ایران بعد از گل ما بر مسابقه مسلط شد. در نیمه اول تیم ما کنترل مسابقه را در اختیار داشت. استراتژی ما نرمال بود. لحظات زیادی بود که بازی و مالکیت توپ را کنترل کردیم. این کار را به خوبی انجام دادیم اما می دانستیم که در طرف دیگر، تیم قدرتمندی وجود دارد و لحظات سختی هم در بازی داشتیم. در لحظه ای از بازی شانس آوردیم ولی آن یک لحظه بود که توپ به تیرک خورد. از سوی دیگر بدشانس بودیم که یک موقعیت خوب را در دقیقه آخر از دست دادیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.