دیدارهای هشتمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال فرانسه با شکست خانگی تیم فوتبال مارسی مقابل تیم لانس به پایان رسید.

دیدارهای هشتمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال فرانسه با شکست خانگی تیم فوتبال مارسی مقابل تیم لانس به پایان رسید. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال فرانسه موسوم به لوشامپیونه، شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال مارسی در ورزشگاه خانگی خود ولودروم میزبان لانس بود و این بازی را در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به میهمان خود واگذار کرد.

هر دو گل مارسی را در این بازی دیمیتری پایت در دقایق ۳۳ و ۳+۴۵ (از روی نقطه پنالتی) به ثمر رساند. این در حالی بود که پیش از دو گل این مهاجم فرانسوی، دروازه‌ مارسی ابتدا در دقیقه ۹ توسط فلوریان سوتوکا از روی نقطه پنالتی و سپس توسط فرانکوفسکی در دقیقه ۲۷ باز شده بود. بازی تا دقیقه ۷۱ با نتیجه ۲-۲ مساوی جریان داشت تا اینکه وسلی ساید در دقیقه ۷۱ گل برتری را برای تیم میهمان به ثمر رساند.

به این ترتیب مارسی که با پیروزی در این بازی می‌‌توانست به رده دوم جدول صعود کند، با ۱۴ امتیاز به رده سوم سقوط کرد و رده دوم را به تیم لانس داد که حالا ۱۵ امتیازی است. البته مارسی یک بازی معوقه هم دارد.

پیش از این بازی نیز تیم موناکو در خانه تیم تازه وارد کلرمون فوت به میدان رفت و میزبانش را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد. وسام بن‌یدر در دقیقه ۲۵، کوین فولاند در دقیقه ۴۸ و صوفیانه دیوپ در دقیقه ۱+۹۰ برای موناکو گلزنی کردند و تنها گل تیم میزبان را هم محمد بایو در دقیقه ۷ به ثمر رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.