پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که تمدید قرارداد فرهاد مجیدی کاری مهم و خوب بود و خیال کادر فنی را راحت کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که تمدید قرارداد فرهاد مجیدی کاری مهم و خوب بود و خیال کادر فنی را راحت کرد. بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص تغییرات مدیریتی باشگاه استقلال اظهار داشت: ابتدا باید از زحمات مددی تشکر کنم، او با همه سختی‌ها تلاش کرد مسائل و اتفاقات پیرامون استقلال را مدیریت کند. همیشه به دنبال این بودیم که مدیران ورزشی در رأس کار باشند و آقای آجورلو به عنوان کسی که ورزشی به حساب می‌آید به عنوان مدیرعامل انتخاب شده که باعث خوشحالی همه دوستداران استقلال است.

وی ادامه داد: بعد از انتخاب مدیرعامل، باید پول به باشگاه تزریق شود چون مسائل مالی بحث اصلی باشگاه است. امیدوارم با یک اسپانسر خوب قرارداد بسته شود تا همه کارها سر وقت انجام شود. حُسن بزرگ آجورلو این است که در مواقع بحرانی، مدیریت قوی‌ دارد و این توانایی را بارها در گذشته نشان داده است. استقلال همیشه مرکز بحران بوده و مدیرعامل جدید می‌تواند به خوبی مشکلات را مدیریت کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با تمجید از تمدید قرارداد ۳ ساله فرهاد مجیدی عنوان کرد: آجورلو در بدو حضورش در استقلال کار مهم و مثبتی را انجام داد. الان دیگر کادرفنی می‌تواند با خیال راحت کارش را انجام دهد‌. امیدوارم باشگاه بتواند یکی دو بازیکن سرعتی را در خط حمله جذب کند. در کل تیم نفرات خوبی دارد، فقط دو مهاجم سرعتی‌ یا یک هافبک هجومی و یک مهاجم سرعتی باید به تیم اضافه شوند. با این حال شاید نظر کادرفنی چیز دیگری باشد چون آنها در کنار تیم هستند و بیشتر از نیازهای تیم خبر دارند.

فریبا در پاسخ به این سوال که می‌توان به موفقیت استقلال در فصل جدید امیدوار بود، خاطرنشان کرد: صددرصد امیدوار هستیم‌. همه ما ‌از بزرگترها و پیشکسوت‌ها، هواداران، مدیران و کادرفنی باید همه انرژی مثبت به تیم تزریق و از اول فصل کار را با قدرت شروع کنیم. کادرفنی از ابتدا در کنار تیم حضور داشته و بازیکنان برخلاف سال‌های گذشته با نظر مستقیم مجیدی و دستیارانش جذب شدند و انتظار می‌رود که تیم نتیجه خوبی بگیرد.

وی گفت: وقتی پول باشد و مدیریت باشگاه هم با قدرت کارش را انجام دهد، کادرفنی این توان و حمایت را از سوی باشگاه پشت سر خود حس می‌کند. در این صورت همه برنامه‌‌ها به درستی انجام می‌شود، اتحاد و همدلی به وجود می‌آید و به موفقیت بیشتر تیم کمک خواهد کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )