بازیکن تیم ملی فوتسال قزاقستان از حریف این تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی لیتوانی تمجید کرد.

بازیکن تیم ملی فوتسال قزاقستان از حریف این تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی لیتوانی تمجید کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، داگلاس جونیور در گفت‌وگو با سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، درخصوص پیروزی ۷ بر صفر قزاقستان مقابل تایلند در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ لیتوانی اظهار داشت: از این پیروزی خوشحال هستیم. هر دیدار مرحله حذفی جام جهانی دشوار است و دیدیم ژاپن و ویتنام چقدر کار برزیل و روسیه را سخت کردند. دو بار با تایلند بازی کردیم که در هر دو بار پیروز شدیم، اما جام جهانی متفاوت است. هدف ما پیروزی بود و و برتری ۷ بر صفر نتیجه‌ای فوق‌العاده بود.

وی با اشاره به صعود قزاق‌ها به جمع هشت تیم پایانی جام برای نخستین بار در تاریخ تصریح کرد: ما در جام جهانی کلمبیا هم به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرده بودیم. هدف ما پیش از شروع مسابقات لیتوانی، رسیدن به مرحله‌ای فراتر از یک‌هشتم نهایی بود و حالا هدفی جدید برای خود ترسیم کرده‌ایم.

بازیکن تیم ملی قزاقستان که سایت فیفا لقب «مرد آهنی» را به او داده است، درخصوص تقابل با شاگردان محمد ناظم‌الشریعه گفت: ایران برای مدتی طولانی ثابت کرده که یکی از بهترین تیم‌های جهان است. آنها واقعاً تیمی سرسخت هستند و بازیکنانی درخشان دارند. این بازیکنان مدت‌هاست کنار یکدیگر بازی کرده‌اند. ما مدتی پیش مقابل این تیم به میدان رفتیم که متأسفانه نتوانستیم پیروز شویم و می‌دانیم کاری بسیار سخت خواهیم داشت.

جونیور در پاسخ به این پرسش که آیا قزاقستان می‌تواند قهرمان جام جهانی لیتوانی شود یا خیر، خاطرنشان کرد: این موضوع رویای ما و یکی از بزرگترین شوک‌ها در تاریخ فوتسال است. ما نتایج فوق‌العاده‌ای گرفته‌ایم و به نیمه‌نهایی جام ملت‌های اروپا رسیدیم. می‌دانیم چه قابلیت‌هایی داریم و قهرمانی ما شگفتی بزرگی برای فوتسال جهان خواهد بود که ما را شگفت زده نمی‌کند. مردم قزاقستان باورنکردنی هستند و دوست داریم چنین کاری برای آنها انجام دهیم.

وی در خصوص شرایط فوتسال قزاقستان بیان کرد: فوتسال در قزاقستان به طرزی باورنکردنی پیشرفت کرده و ۱۳ تا ۱۵ هزار هوادار در دیدارهای خانگی تیم غیرت به سالن می‌آیند. می‌توانم بگویم آنها برای فوتسال از خود فوتسال احساساتی‌تر هستند. ما می‌شنویم که آنها جیغ می‌زنند و همین به ما انگیزه می‌دهد.

بازیکن برزیلی‌الاصل تیم ملی قزاقستان درباره تقابل احتمالی با سلسائو در فینال جام جهانی عنوان کرد: رویای نهایی من، بازی با برزیل در فینال است که بزرگترین لحظه دوران بازی من و رویای قزاقستانی‌ها خواهد بود. همه می‌دانند برزیل به ورزش فوتسال معنی می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.