سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از توقف خانگی تیمش مقالب ویارئال گفت که تیمش این فصل موفق به ارائه بهترین بازی‌اش نشده است.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از توقف خانگی تیمش مقالب ویارئال گفت که تیمش این فصل موفق به ارائه بهترین بازی‌اش نشده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته هفتم لالیگای اسپانیا و در دیداری خانگی مقابل ویارئال تن به تساوی بدون گل دادند، پس از این بازی گفت: این بهترین شب ما نبود و ما این فصل هنوز نتوانسته‌ایم بهترین بازی‌‌مان را ارائه دهیم. ویارئال در این بازی دروازه‌بان ما (تیبو کورتوا) را به دردسر انداخت و شب پردردسری را سپری کردیم.

وی همچنین در دفاع از دو هافبک خود که گفته شد در این بازی عملکرد خوبی نداشتند، اظهار داشت: لوکا مودریچ و کاسمیرو باید منطقه زیادی از زمین را پوشش می‌دادند و بحث خستگی آنها نبود. بازی در خط حمله با بازیکنانی همچون وینیسیوس، ازار، آسنسیو، ایسکو و کریم بنزما باعث می‌شود که بار زیادی روی دوش دو هافبک ما یعنی مودریچ و کاسمیرو باشد.

سرمربی رئال مادرید همچنین درباره استفاده از هافبک اروگوئه‌ای در پست دفاع راست خاطرنشان کرد: عملکرد والورده را دوست داشتم، او می‌تواند در هر پستی بازی کند. پست تخصصی فدریکو دفاع راست نیست، اما من نیاز به نیروی تهاجمی بیشتری داشتم و به همین خاطر آسنسیو را هم بین خطوط به بازی گرفتم.

کارلتو در پایان اظهار داشت: ما سعی کردیم در موقعیت‌های تک‌به‌تک بهتر عمل کنیم و به سانتر از جناحین روی آوردیم، اما بازیکنان ویارئال قدبلند بودند و کارمان را سخت کردند. ما تحت‌فشار بودیم و ویارئال هم به خوبی توپ و میدان را مدیریت کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.