دروازه‌بان ایتالیایی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از وضعیتش در این تیم ناراضی است.

دروازه‌بان ایتالیایی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از وضعیتش در این تیم ناراضی است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان‌لوئیجی دوناروما که در تابستان اخیر به حضور هشت ساله‌اش در باشگاه میلان پایان داد و با امضای قراردادی پنج ساله به‌عنوان بازیکن آزاد به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، گفته می‌شود از وضعیتش در این تیم فرانسوی ناراضی است.

بر اساس گزارش روزنامه‌های ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» و «کوریره دلا سِرا»؛ بهترین دروازه‌بان یورو ۲۰۲۰ که به تیم ملی فوتبال ایتالیا برای قهرمانی در این رقابت‌ها کمک کرد، از وضعیتش در پاری‌سن‌ژرمن ناراضی است، چرا که انتطار داشت در این تیم فرصت بیشتری برای ایستادن درون دروازه پیدا کند، اتفاقی که هنوز نیفتاده و او همچنان به نوعی پشت سد کیلور ناواس مانده است.

دوناروما این فصل تنها در دو بازی از ۹ بازی پاری‌سن‌ژرمن فرصت ایستادن درون دروازه پاریسی‌ها را پیدا کرده و مائوریسیو پوچتینو موضوع انتخاب دروازه‌بان برای هر بازی را بسته به حریف تیمش اعلام کرده است.

«کوریره دلا سِرا» همچنین مدعی شد؛ بازیکنان اهل آمریکای جنوبی پاری‌سن‌ژرمن یعنی لیونل مسی، نیمار، آنخل دی‌ماریا، کیلور ناواس و مارکینیوش با هم به شدت متحد هستند و از ایستادن دروازه‌بان پیشین رئال مادرید در دروازه PSG حمایت می‌کنند و همین یکی از دلایلی است که دوناروما به طور مرتب فرصت بازی پیدا نمی‌کند.

طبق همین گزارش؛ دوناروما از وضعیتش در پاری‌سن‌ژرمن ناراضی است و یوونتوس می‌‌تواند در تابستان آینده مقصد بعدی‌اش باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.