دو تن از مربیانی که نام شان به عنوان گزینه‌های احتمالی جانشینی رونالد کومان روی نیمکت تیم فوتبال بارسلونا مطرح شده نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

دو تن از مربیانی که نام شان به عنوان گزینه‌های احتمالی جانشینی رونالد کومان روی نیمکت تیم فوتبال بارسلونا مطرح شده نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از مارکا، به نظر می‌رسد که از میان گزینه‌هایی که رسانه‌های اسپانیایی به عنوان جانشینان احتمالی رونالد کومان در بارسلونا یاد می‌کنند، باید روی نام دو نفر خط کشید.

با توجه به باخت سنگین اخیر بارسا در خانه برابر بایرن مونیخ و پس از آن تساوی یک - یک برابر ختافه، گمانه‌زنی‌ها درباره آینده کادر فنی این تیم آغاز شده است و خوان لاپورتا رئیس باشگاه هم این موضوع را رد نکرد.

در میان گزینه‌های جانشینی کومان روبرتو مارتینس سرمربی تیم ملی بلژیک و اریک تن‌هاخ سرمربی آژاکس درباره این موضوع به خبرنگاران پاسخ دادند.

مارتینس اسپانیایی که پیش از این هم بارها نامش به عنوان گزینه هدایت بارسلونا شنیده شده بود، به شبکه یورواسپورت گفت: تماس بارسلونا؟ خیر هیچ تماسی در کار نیست. من هم هیچ چیزی برای اظهارنظر درباره این موضوع ندارم. همیشه همین بوده که وقتی یک تیم سه بازی را می‌بازد، شایعاتی درباره اینکه قرار است اخراج‌تان کنند، شنیده می‌شود اما به محض اینکه اوضاع خوب می‌شود و تیم نتیجه می‌گیرد، شایعات هم کمرنگ می‌شوند اما من در حال حاضر نمی‌توانم چیزی بگویم.

اریک تن‌هاخ هم در این باره به ESPN‌ گفت: بارسلونا؟ این مسئله به من چه ربطی دارد؟ من روی کارم در آژاکس تمرکز دارم. این‌ها فقط شایعه است. شنیدن این چیزها برای شما خبرنگاران جذابیت دارد اما برای من نه.

در همین حال نشریه موندو دپورتیوو از اضافه شدن احتمالی تیری آنری، دستیار روبرتو مارتینس به فهرست گزینه‌های جانشینی رونالد کومان نوشته هر چند شانس او را به خاطر تجربه کم مربیگری‌اش که به دو دوره کوتاه مدت در تیم‌های موناکو و لیگ MLS کم دانسته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.