مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: باشگاه گل‌گهر اهداف بزرگی دارد و امیدوار هستیم در پایان فصل سهمیه آسیا را برای مردم سیرجان کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: باشگاه گل‌گهر اهداف بزرگی دارد و امیدوار هستیم در پایان فصل سهمیه آسیا را برای مردم سیرجان کسب کنیم. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجتبی سرآسیایی پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مقابل سپاهان در دیداری تدارکاتی، اظهار داشت: بازی بسیار با کیفیت و به درد بخوری بود. بازی‌های تدارکاتی برای آمادگی بدنی و فنی بود و محک جدی خوردیم. حریفان قدری داشتیم و شرایط مطلوبی داریم. از لحاظ آمادگی جسمانی، بازیکنان واقعا عالی بودند. یک‌سری بحث‌های تاکتیکی وجود دارد که امیر قلعه‌نویی قطعا به آنها تذکر خواهد داد تا شرایط ایده‌آلی در لیگ برتر داشته باشیم.

وی در مورد مسئولیتش در گل‌گهر سیرجان در غیاب قلعه‌نویی که محروم است، گفت: امیدوارم وضعیت هموار شود تا قلعه‌نویی را روی نیمکت داشته باشیم. این موضوع برای تیم بهتر است اما ما هم سرباز تیم بوده و کمکی برای گل‌گهر هستیم. هر مسئولیتی باشد در راستای اهداف تیم خواهد بود.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در رابطه با برنامه‌های آینده این تیم تصریح کرد: برنامه‌ریزی کاملی شده است و یک سفر چند روزه داریم که داخلی و خارجی آن بعدا مشخص می‌شود. این اردو ۷،۸ روزه خواهد بود. بازی‌های دوستانه دیگری هم داریم. از نظر جذب بازیکنان داخلی تکمیل هستیم و اگر طبق نظر قلعه‌نویی شرایط خوب پیش برود یک بازیکن خارجی به جمع ما اضافه خواهد شد.

سرآسیایی در خصوص انتظارات از گل‌گهر یادآور شد: تیمی که قلعه‌نویی سرمربی‌اش است، اهداف بزرگی را دنبال می‌کند. باشگاه گل‌گهر اهدافش هر روز بزرگ‌تر می‌شود. تیمی که دور هم جمع شده است هدفی جز اتفاق خوشحال کننده برای مردم سیرجان ندارد و همه هم قسم شده‌ایم سهمیه آسیایی را آخر فصل برای آنها کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.