سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی شاگردانش در هفته ششم لالیگا از پاسخ دادن به سؤالات خبرنگاران خودداری کرد.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی شاگردانش در هفته ششم لالیگا از پاسخ دادن به سؤالات خبرنگاران خودداری کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فشار روانی ناشی از انتقادات بی‌شمار از وضعیت بارسلونا طی دو سه هفته اخیر آن‌قدر زیاد بوده که او تصمیم گرفت در نشست خبری امروز (چهارشنبه) خود قبل از مصاف با کادیس در هفته ششم لالیگا به جای پاسخ دادن به سؤالات اغلب تکراری خبرنگاران، تمام حرف‌های خود را در قالب یک بیانیه عنوان کند.

کومان در این بیانیه گفت:« باشگاه در این دوره بازسازی از من به عنوان سرمربی تیم حمایت می‌کند. وضعیت ورزشی باشگاه بی‌تأثیر از وضعیت مالی آن نیست و بالعکس و این بدان معناست که ما باید بدون دل بستن به سرمایه‌گذاری‌های کلان، تیم‌مان ‌مان را بازسازی کنیم. بازیکنان بااستعداد این تیم می‌توانند تا یکی دو سال دیگر به ستاره‌‌هایی در کلاس جهانی تبدیل شوند. نکته خوب ماجرا این است که بازیکنان جوان تیم ما مانند ژاوی و اینیستا فرصت‌های خوبی برای بازی به دست آورند اما همه این‌ها تنها با داشتن صبر محقق می‌شود. با توجه به این شرایط، برای تیم ما همین که در رده‌های بالای لالیگا باشد، یک موفقیت محسوب می‌شود. در لیگ قهرمانان اروپا نمی‌توان انتظار معجزه داشت. اروپا یک مدرسه خوب است. باخت مقابل بایرن مونیخ را هم باید واقع‌بینانه ارزیابی کرد.»

کومان در ادامه بیانیه خود اظهار داشت:« فرآینی که ما در آن قرار داریم به گونه‌ای است که تمام اعضای کادر فنی سزاوار دریافت حمایت بی‌قیدوشرط در حرف و عمل هستند. پشتیبانی از سیاست‌های فنی و فرآیندی که ما در حال انجام هستیم نیز لازمه کار ما است. من می‌دانم که رسانه‌ها هم وضعیتی که باشگاه در آن قرار دارد را درک می‌کنند. این اولین بار در تاریخ نیست چنین اتفاقی برای یک تیم رخ می‌دهد. ما روی حمایت شما در سختی‌ها حساب می‌کنیم و از داشتن هواداران فوق‌العاده‌ای مانند آنهایی که مقابل گرانادا تشویق‌مان کردند، بسیار خوشحالیم.»

تیم فوتبال بارسلونا فردا شب (پنجشنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران میهمان کادیس خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.