مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس دیدار با الهلال را بهترین قرعه برای سرخپوشان در مرحله یک‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌داند.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس دیدار با الهلال را بهترین قرعه برای سرخپوشان در مرحله یک‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌داند. حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شرایط پرسپولیس و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: هرچند بازی با استقلال تاجیکستان هیجان زیادی داشت اما موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها خلق نشد. پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و خصوصاً در دفاع و ضد حمله عملکرد خوبی داشت. درست است موقعیت در بازی کم بود، اما هیجان بازی بالا بود و خدا را شکر پرسپولیس برنده از زمین بیرون آمد.

وی در مورد رویارویی پرسپولیس با الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: قرعه الهلال به نفع ما بود. بازی این تیم با استقلال را دیدم؛ این الهلال نسبت به تیم چند سال گذشته ضعیف‌تر بود و هارمونی بالایی نداشت. الهلال فقط در خط جلو قوی بود و این نشان می‌دهد اگر بتوانیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم، مطمئنا می‌توانیم این بازی را ببریم. بنابراین بهترین قرعه برای پرسپولیس همین الهلال بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره خریدهای جدید این تیم گفت: زود است در این مورد حرف بزنیم. با این حال پرسپولیس از هماهنگی آرمانی خود در خط جلو و هافبک فاصله گرفته، اما در خط دفاع خوب است. مطمئناً بچه‌ها رفته رفته هماهنگ‌تر و آماده‌تر می‌شوند. بازیکنان جدید خصوصاً رضا اسدی باید سرعت فردی و تیمی خودشان را بالاتر ببرند تا به چیزی که می‌خواهند، برسند.

عبدی درباره گلایه کادر فنی پرسپولیس از فدراسیون فوتبال در ماجرای عدم جذب بازیکن خارجی عنوان کرد: باید قانونمندی از جایی شروع شود تا پنجره تیم‌ها بسته نشود و پرونده‌های بین المللی جمع شود. باید از تمام پتانسیل‌ها استفاده کرد اما اگر قرار است بازیکن‌ خارجی بگیریم و پولش را ندهیم و در نهایت پنجره بسته شود، همان بهتر که از بازیکنان داخلی استفاده کنیم. بازیکنان داخلی خیلی خوبی در تیم حضور دارند که به مراتب از نفرات خارجی که جذب می شوند بهتر هستند. همه به یاد دارند در دوره برخی از دوستان که نامشان هم خیلی مطرح می‌شود، دو بازیکن اوکراینی و یک بازیکن استرالیایی به پرسپولیس آمدند که حتی یک دقیقه هم بازی نکردند. این خریدها پول دور ریختن است. بهتر است این فرصت را به بازیکنان ایرانی بدهیم تا از آنها استفاده شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.