هافبک فصل گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد، به‌خاطر حضور مجتبی حسینی در پیکان تصمیم گرفته است این تیم را انتخاب کند.

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد، به‌خاطر حضور مجتبی حسینی در پیکان تصمیم گرفته است این تیم را انتخاب کند. مجتبی حق‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره جدایی‌اش از ذوب‌آهن گفت:‌ واقعیت این است که من قرار بود با باشگاه ذوب‌آهن مذاکره کنم و از چند تیم دیگر هم پیشنهادهای خوبی داشتم، ولی در نهایت تصمیمی دیگر گرفتم، وقتی پیشنهاد پیکان رسید، با بررسی شرایط آنها تصمیم گرفتم که این تیم را انتخاب کنم.

وی درباره دلایل انتخاب کردن پیکان تصریح کرد: من در ذوب‌آهن با مجتبی حسینی کار کردم و دلیل آمدنم به پیکان این مربی بود، چون دوست داشتم دوباره بازی کردن زیر نظر حسینی را تجربه کنم. خوشحالم که به یک باشگاه بی‌حاشیه و باامکانات آمده‌ام و امیدوارم فصل خوبی را در پیکان سپری کنم.

بازیکن جدید پیکان در واکنش به اینکه خیلی‌ها معتقدند پیکان بین تیم‌های لیگ برتری تیم بلندپروازی نیست و معمولاً هدفش ماندن در لیگ برتر است، اظهار داشت: پیکان براساس بودجه مشخصی که دارد هزینه می‌کند و یک باشگاه قدیمی و باامکانات است. پیکان همیشه سکوی خوبی برای پیشرفت بازیکنان بوده است و فکر می‌کنم فصل آینده هم بتوانیم یک تیم خوب را راهی مسابقات لیگ برتر کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.