عضو خانواده سلطنتی یکی از کشور‌های جنوب شرقی در نظر دارد در یکی از ۵ لیگ برتر فوتبال اروپا یک باشگاه بخرد.

عضو خانواده سلطنتی یکی از کشور‌های جنوب شرقی در نظر دارد در یکی از ۵ لیگ برتر فوتبال اروپا یک باشگاه بخرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، نوردوم راویچاک، شاهزاده کامبوج نوه پادشاه سابق این کشور، نوردوم سیهانوک در یکی از مصاحبه‌های خود اعلام کرد که قصد دارد باشگاه سن‌اتین فرانسه را خریدار کند.

از زمان ورود خانواده آل‌ثانی قطر به پاری‌سن‌ژرمن در سال ۲۰۱۱، سرمایه‌گذاران خارجی لوشامپیونه فرانسه به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده‌اند. جدیدترین آنها هم عضو خانواده سلطنتی کشور جنوب شرق آسیا و نوه رهبر استقلال این کشور است که طبق ادعای خودش می‌خواهد سن‌اتین را به قله فوتبال فرانسه برگرداند.

راویچاک در گفت‌و‌گو را رادیو فرانسه اینترنشنال اظهار داشت: بله اینکه من خودم را به عنوان یک کاندیدا برای خرید باشگاه سن‌اتین پیشنهاد داده‌ام، صحت دارد، البته قرار نیست که من فقط برای انجام یک تراکنش مالی بیایم. من می‌خواهم با یک سرمایه‌گذاری بلند مدت به سن‌اتین کمک کنم. اگر ما بتوانیم اهداف یکدیگر را درک کنیم، آنقدر منابع مالی برای این باشگاه تأمین خواهم کرد که باشگاه بتواند به اهداف جاه‌طلبانه‌اش برسد و دوباره به روزهای اوجش برگردد.

سن‌اتین یکی از تیم‌های تاریخی و پرافتخار فوتبال فرانسه است که تعداد قهرمانی‌اش در لوشامپیونه هنوز هم از سایر تیم‌های فرانسوی بیشتر است. ست‌اتین ۱۰ بار فاتح لوشامپیونه شده که البته آخرین مورد آن در فصل ۸۱-۱۹۸۰ بوده است. این تیم اما در حال حاضر اوضاع خوبی ندارد و در جدول رده‌بندی لوشامپیونه نوزدهم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.