عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از باشگاه‌ها خواست در مقطع زمانی فعلی با تیم امید هماهنگی بیشتری داشته باشند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از باشگاه‌ها خواست در مقطع زمانی فعلی با تیم امید هماهنگی بیشتری داشته باشند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته جوانان گفت: قبل از هر چیز پیروزی مقابل تیم ملی فوتسال آمریکا را به کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتسال تبریک می‌گویم و امیدوارم تیم ملی فوتسال ایران به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند. بچه‌های ما این لیاقت را دارند و جا دارد به تمامی اعضای فدراسیون فوتبال بابت حمایت همه جانبه که از این تیم ملی شده است، خسته نباشید بگویم. همچنین از رئیس فدراسیون فوتبال بابت هزینه‌هایی که برای این تیم شده است، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: پاداش‌های برد که پس از مسابقه داده شده، پیش از این سابقه نداشته است و این اقدامات باعث افزایش انگیزه ملی‌پوشان خواهد شد. از سوی دیگر تیم ملی بانوان در ازبکستان حضور دارد. تدارکات مناسبی برای این عزیزان دیده شده است. به نحوی که پنج یا شش روز قبل از شروع بازی‌ها در محل بازی‌ها حاضر شدند تا تطابق محیطی ایجاد شود و بتوانند موفق ظاهر شوند. برای این عزیزان هم آرزوی موفقیت دارم. در جلساتی که در فدراسیون و هیئت رئیسه برگزار می‌شود، مسئله بانوان همیشه ذکر شده و فدراسیون درصدد است تا سطح فوتبال بانوان هم ارتقا پیدا کند.

وی درباره تیم فوتبال امید ایران که اردوهای استعدادیابی خود را هم‌اکنون در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌کند، گفت: تیم فوتبال امید در کمپ تیم‌های ملی حضور دارد و قبل از پنجم مهر ماه اسامی ۵۰ نفر از بازیکنان از طرف کادر فنی اعلام خواهد شد. زیرا ۵ مهر ماه آخرین زمان اعلام اسامی بازیکنان برای شرکت در مسابقات است. اولین مسابقه تیم امید سوم آبان ماه مقابل نپال و دومین بازی ششم آبان ماه مقابل لبنان و نهم آبان ماه آخرین بازی مقابل تاجیکستان است.

وی ضمن تشکر از باشگاه‌ها بابت همکاری و تعامل همه جانبه با تیم فوتبال امید افزود: به این وسیله از تمامی باشگاه‌ها می‌خواهم تا در این برهه زمانی با تیم امید هماهنگی بیشتری داشته باشند. دست عزیزان را به گرمی می‌فشارم تا مقدمات حضور بازیکنان را فراهم سازند و آنها را در اختیار تیم ملی قرار دهند تا در مسابقات تاجیکستان حضور قدرتمندی داشته باشیم. از تمام دوستانم در هیئت رئیسه تشکر می‌کنم که درخواست‌های فدراسیون فوتبال را بررسی و نهایت همکاری را با ما دارند. همچنین از رئیس فدراسیون سپاسگزارم، زیرا آنچه را که کمیته‌ها می‌خواهند فراهم می‌کند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در ادامه از اقدامات ارزنده‌ای که درباره البسه تیم های ملی صورت گرفته است، گفت: سابق بر این ما در بحث البسه مشکل داشتیم، اما حالا با توجه به اقداماتی که نماینده شرکت آل‌اشپورت در ایران انجام می‌دهد، مشکلات مربوط به البسه بسیار کمتر شده است.

ماجدی در پایان درباره استعدادیابی گسترده‌ای که توسط فدراسیون و کمیته جوانان صورت گرفته گفت: در بحث استعدادیابی ما از دو ماه قبل کار را شروع کردیم که فردا در دو استان اصفهان و آذربایجان غربی این طرح را به صورت استانی پیش خواهیم برد و تا پایان مهر ماه سال جاری استعدادیابی منطقه‌ای زیر ۱۷ سال را طبق جدول انجام خواهیم داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.