سرمربی تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید بازی فردای تیمش با میلان، یکی از مهمترین بازی‌های فصل است.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید بازی فردای تیمش با میلان، یکی از مهمترین بازی‌های فصل است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش پس از شروعی ناامیدکننده در رقابت‌های فصل جاری سری A ایتالیا، فردا شب (یکشنبه) در چارچوب هفته چهارم همین رقابت‌ها پذیرای میلان هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: این یکی از مهمترین بازی‌های فصل است.میلان در سال‌های اخیر دارای اقتدار شده و به ثبات رسیده است. ما باید عملکرد خوبی را از خود در بازی فردا به نمایش بگذاریم. ما در حال پیشرفت هستیم، با هم کار می‌کنیم و باید بردی که چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان به دست آوردیم را تداوم ببخشیم.

وی در خصوص وضعیت تیمش اظهار داشت: تردیدهایی در مورد ترکیب اصلی دارم که آن را حل خواهم کرد چون ما پیش از تعطیلات بعدی بابت بازی‌های ملی، بازی‌های زیادی در پیش داریم. مهم این است که همه احساس کنند که در تیم نقشی دارن و هر موقع که فراخوانده شدند، آماده کمک به تیم باشند. ما عالی کار می‌کنیم و فردا یک بازی خوب به لحاظ فنی در پیش داریم. میلان به لیگ قهرمانان بازگشته و چهارشنبه شب در تقابل با لیورپول بسیار باشخصیت بازی کرد.

سرمربی یوونتوس تصریح کرد: فردا بازی مهم و فوق‌العاده‌ای است، درست مثل تقابل‌های همیشگی یوونتوس و میلان. این بازی برای میلانی‌ها مهمتر از ماست و فکر می‌کنم اولین نشانه‌های مدعیان قهرمانی از ماه نوامبر نمایان می‌شود که فکر می‌کنم تا آن موقع در جایگاه متفاوتی در جدول باشیم.

آلگری در پایان خاطرنشان کرد: سری A حالا متعادل‌تر شده است و فکر نمی‌کنم تیمی کار راحتی در پیش داشته باشم. به سادگی می‌شود در این لیگ امتیاز از دست داد، اما در عین حال می‌شود اوضاع را درست کرد. ما قطعاً فردا بازی خوبی از خود ارائه خواهیم داد.

تیم‌های یوونتوس میلان در حالی از ساعت ۲۳:۱۵ فردا به مصاف هم می‌روند که در حال حاضر روسونری با ۹ امتیاز در رده دوم جدول جای دارد و بانوی پیر با یک امتیاز در مکان شانزدهم ایستاده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.