رسانه‌های ایتالیایی دلیل عدم برگزاری نشست خبری از سوی سرمربی تیم فوتبال اینتر در آستانه چهارمین بازی این تیم در فصل جاری سری A را اعلام کردند.

رسانه‌های ایتالیایی دلیل عدم برگزاری نشست خبری از سوی سرمربی تیم فوتبال اینتر در آستانه چهارمین بازی این تیم در فصل جاری سری A را اعلام کردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اینتر امشب (شنبه) در هفته چهارم سری A ایتالیا به مصاف بولونیا می‌رود؛ دیداری خانگی که در آن شاگردان سیمونه اینزاگی پذیرای مردان سینیشا میهایلوویچ خواهند بود.

با این حال برخلاف روال همیشگی، سیمونه اینزاگی روز گذشته هیچ نشست خبری نداشت که این موضوع خبرنگاران را غافلگیر کرد.

اکنون نشریه کوریره دلواسپورت دلیل این موضوع را اعلام کرده است. به گزارش روزنامه چاپ رم، با توجه به برنامه فشرده بازی‌های اینتر در هفته اخیر و روزهای پیش رو، به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و احتمال پرسش سؤالات تکراری تصمیم بر آن شده است که سرمربی سابق لاتزیو پیش از بازی امشب نشست خبری نداشته باشد.

اینتر روز چهارشنبه هفته گذشته در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان اینتر بود و اینزاگی در نشست خبری قبل و پس از آن بازی با خبرنگاران صحبت کرد. این تیم امشب به مصاف بولونیا می‌رود و سه روز دیگر هم در ورزشگاه آرتمیو فرانکی فلورانس میهمان فیورنتینا خواهد بود.

شاگردان اینزاگی در فصل جدید سری A، با کسب ۷ امتیاز از سه بازی در جایگاه چهارم قرار دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.