باتوجه به اظهارات مدیران باشگاه استقلال و پس از آن وعده پاسخ از سوی فرهاد مجیدی به نظر می‌رسد بار دیگر فضای بین مدیریت و نیمکت آبی‌ها تیره و تار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، روابط سینوسی فرهاد مجیدی و مدیران باشگاهش کماکان ادامه دارد و به نظر می‌رسد با صحبت‌های رییس هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه و وعده پاسخگویی مجیدی به آنها، روابط طرفین بار دیگر تیره و تار شده است.

حداقل در فصلی که تازه به اتمام رسیده روابط بین مجیدی و مدیران باشگاه بارها از سردی به گرمی و بار دیگر به سردی گرایید. مجیدی در مقاطعی منتقد سر سخت و در مقاطعی حامی جدی مدیریت باشگاه بود تا فضای موجود بین آنها همواره غیر قابل پیش بینی باشد.

پس از اتمام رسمی فصل با حذف از آسیا برای مجیدی و شاگردانش، اولین جرقه را اصغر ملکیان زد که با صحبتهایش مشخص شد جایگاه مجیدی روی نیمکت استقلال آنطور که خودش تصور می کرد، محکم نیست و حضور او در جایگاه سرمربی منوط به تایید هیات مدیره است.

نظیر صحبت‌های ملکیان چند ساعت توسط احمد مددی مدیرعامل باشگاه تکرار و البته تکمیل شد تا مشخص شود مجیدی برای بازگشت به نیمکت آبی باید خودش را اثبات نماید.

پس از صحبت‌های ملکیان و مددی که از مدیران ارشد استقلال بوده و در آن پیام‌های مهمی نهفته بود، فرهاد مجیدی بلافاصله با انتشار پیامی در فضای مجازی وعده داد به زودی و به صورت تصویری صحبت خواهد کرد. ناگفته مشخص است که مجیدی هم به دنبال پاسخگویی به مدیران استقلال و دفاع از خود است.

این شرایط نشان می‌دهد بار دیگر اختلاف بین مجیدی و تیم مدیریت استقلال بالا گرفته و این سئوال پیش می‌آید که آیا باز هم این اختلاف مثل گذشته‌ها رفع و مجیدی و تیم مدیریتی حامی یک دیگر می‌شوند؟ یا این بار باید یکی از طرفین ماجرا از معادلات استقلال خارج شود؟

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )